E uiga i Glass Bottle 3.0-Glass ei ai le kesi-pa puipui ma le UV-mautu

A oʻo i le 1000K le vevela, o le faʻasalalauga faʻasalalau o le okesene i totonu o le tioata soda-lime o loʻo i lalo ole 10-4cm / s.I le vevela o le potu, o le faʻasalalauina o le okesene i totonu o le tioata e faʻatauvaʻa;o le tioata e poloka ai le okesene ma le carbon dioxide mo se taimi umi, ma o le okesene i le ea e le ulu atu i tagata.

167

O le carbon dioxide e le tafe mai le pia, e mafai ona tumau ai le fou ma le tofo o le pia.O tioata e mitiia ai ave o le ultraviolet i lalo ole 350nm, lea e mafai ona puipuia ai le uaina, meainu, meaʻai, mea teuteu, ma vailaʻau o loʻo iai i totonu mai le faʻaleagaina e ala ile photochemical reactions.

Mo se faʻataʻitaʻiga, o le pia e maua ai le manogi pe a uma ona faʻaalia i le 550nm malamalama, o le mea e taʻua o le tofo o le la.O le a fua mai;pe a uma ona susulu le susu i le malamalama, ona o le gaosiga o peroxides ma tali mulimuli ane, o le "tofo mama" ma le "tofo" e gaosia, vitamini C ma le ascorbic acid o le a faaitiitia, ma vitamini A, Be, ma D o le ai ai. suiga tutusa, ae tioata E le o le tulaga lea mo koneteina.

153

 

O fagu tioata e iai mea manogi e pei o le kukaina o le uaina, vineka, ma soya soya.Latou te le maua ni manogi ona o le gaioiga o le okesene ma le ultraviolet ave, ma o le a le faʻaleagaina mea teuteu.

O atigi pusa palasitika e pei ole polyethylene ma le polypropylene o le a matua ma faʻamalolo pe a uma ona faʻaalia ile okesene ma le ultraviolet.O le polyethylene monomer e faʻaleagaina ai le tofo o le uaina, soya soya, vineka ma mea faapena o loʻo i totonu o pusa palasitika.


Taimi meli: Tes-16-2019
WhatsApp Online Chat!