About Glass Bottle 3.0-Glass hà barriera di gas è stabilità UV

Quandu a temperatura hè 1000K, u coefficient di diffusione di l'ossigenu in u vetru di soda-calce hè sottu à 10-4cm / s.À a temperatura di l'ambienti, a diffusione di l'ossigenu in u vetru hè insignificante;u vetru blucca l'ossigenu è l'anidride carbonica per un bellu pezzu, è l'ossigenu in l'atmosfera ùn penetra micca in e persone.

167

U diossidu di carbonu ùn sguassate micca da a biera, chì pò mantene a freschezza è u gustu di a biera.U vetru assorbe i raghji ultraviolet sottu à 350 nm, chì ponu impedisce u vinu, e bevande, l'alimentariu, i cosmetichi è i prudutti chimichi cuntenuti da esse deteriorati da reazzione fotochimica.

Per esempiu, a biera produce l'odore dopu esse esposta à a luce di 550 nm, u cusì chjamatu gustu di u sole.Prudurà;dopu chì u latti hè irradiatu cù a luce, per via di a generazione di perossidi è reazzioni sussegwenti, "gustu ligeru" è "off-flavor" sò generati, a vitamina C è l'acidu ascorbicu seranu ridotti, è a vitamina A, Be è D anu da esse. cambiamenti simili, ma vetru Ùn hè micca u casu per i cuntenituri.

153

 

I buttigli di vetru cuntenenu cundimenti cum'è u vinu di coccia, l'acitu è ​​a salsa di soia.Ùn pruduceranu micca odori per l'azzione di l'ossigenu è i raghji ultraviolet, è i cusmetichi ùn si deterioranu micca.

I cuntenituri di imballaggi in plastica cum'è u polietilene è u polipropilene invechjaranu è liberanu dopu esse esposti à l'ossigenu è i raghji ultravioletti.U monomeru di polietilene deteriora u gustu di u vinu, a salsa di soia, l'acitu è ​​simili cuntenuti in cuntenituri di plastica.


Tempu di pubblicazione: 16 dicembre 2019
Chat in ligna WhatsApp!