Cumu imbottiglia a salsa picca?

A salsa picca hè generalmente servitabuttigli di salsa di vetru.I buttigli di vetru sò sicuri per almacenà salsa piccante perchè sò prutetti da u calore.In ogni casu, se sceglite di almacenà a salsa calda in buttigli di plastica, avete bisognu di piglià precauzioni per evità ogni danni di calore.U calore pò affettà i plastichi, facendu chì si rompenu è diventanu fragili.Questu pò purtà à perdite è spills.Per impediscenu questu, duvete guardà a salsa calda in un locu frescu, fora di u sole direttu.A salsa calda cullucata in cuntenituri di plastica deve esse guardata in a frigorifera.

contenitori di salsa di vetru

Parechje persone facenu a so propria salsa picca, per elli o per vende à l'altri.Mentre ch'elli sò generalmente più sani è più gustosi, l'imbottigliamentu currettamente di salsa calda pò esse difficiule.Allora cumu buttiglià a so salsa piccante?

I modi per imbottigliare a vostra salsa piccante

1. Dà i vostri buttigli di vetru o vasi, utensili è altri equipaghji un bagnu caldu, poi lasciate siccate cumpletamente.

2. Misura u pH di a vostra salsa per assicurà chì hè abbastanza àcida.Pudete calà u pH cù l'acitu, u zuccaru di limonu o u zuccheru.

3. Sè vo aduprate cuntenituri di vetru è i salsi anu un pH sottu à 4,6, avete da riempie calda.Chistu significa chì duvete versà a salsa in i buttigli à una temperatura di 140 à 180 gradi Fahrenheit o 60 à 82 gradi Celsius, stringhje i tappi, è turnà à l'inversu.U caldu altu di a salsa aiuta à pasteurizà, è a buttiglia à l'inversu permette à u liquidu di sterilizà u capu.Assicuratevi di lascià un pocu spaziu di testa nantu à a cima di a buttiglia.

4. Pudete ancu bolliri a buttiglia in acqua calda per deci minuti per impedisce a fermentazione più.Pone a buttiglia in una pignatta d'acqua fogera (220 gradi Fahrenheit o 104 gradi Celsius) à pochi centimetri di distanza.Assicuratevi chì a buttiglia hè cumplettamente immersa.Eliminate i buttigli è lasciate friddà.

5. Seal a vostra buttiglia bè.Pudete aduprà un sealer induzione per sigillà a buttiglia.Ci sò ancu tappi di tappi per guardà a vostra salsa picca da perdite.

logu

XuzhouAnt Glass Products Co.,Ltd hè un fornitore prufessiunale in l'industria di vetru di a Cina, travagliendu principarmenti nantu à vari tipi di buttigli di vetru è vasi di vetru.Pudemu ancu offre decorazioni, serigrafia, pittura a spruzzo è altre trasfurmazioni prufonde per cumpiendu servizii "one-stop shop".Xuzhou Ant glass hè una squadra prufessiunale chì hà a capacità di persunalizà l'imballu di vetru in cunfurmità cù i bisogni di i clienti, è offre suluzioni prufessiunali per i clienti per elevà u valore di i so prudutti.A satisfaczione di i clienti, i prudutti d'alta qualità è u serviziu convenientu sò a missione di a nostra cumpagnia.Cridemu chì simu capaci d'aiutà a vostra impresa à cresce continuamente cun noi.

Seguici per più infurmazione

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com/ claus@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079


Tempu di Postu: Aug-02-2022
Chat in ligna WhatsApp!