Refrattarii Per Furnace di Vetru

L'equipaggiu termale principali di a produzzione di vetru, cum'è a densità di fusione, a groove di coppia, u canali di alimentazione è a densità di annealing, sò principalmente fatti di materiali refrattari.tL'efficienza di u serviziu è a vita di serviziu di l'equipaggiu è a qualità di u vetru dipendenu largamente da u tipu è a qualità di i refrattarii utilizati.tU prugressu di a tecnulugia di produzzione dipende da a migliione di a tecnulugia di fabricazione refrattaria è di a qualità in una grande misura.Per quessa, hè necessariu di sceglie raghjone è fàiT hè assai impurtante per aduprà refrattarii in u disignu è u funziunamentu di ogni ghjornu di l'equipaggiu termale di vetrutu sicondu hè e cundizioni di serviziu è u mecanismu di corrosione di diverse parti di l'equipaggiu termalefI materiali ire si riferiscenu à materiali inorganici non metallici o prudutti cù resistenza à u focu micca menu di 1500 ℃ (1580 ℃ in Cina è l'ex Unioni Suviètica)it pò esse materie prime naturali, pò ancu esse prudutti di l'omu è materiali, refrattarii in più di un certu gradu di resistenza à u focu, ma ancu bisognu di avè a capacità di

Principali prestazioni tecniche di u sistema:

① Per risponde à i requisiti di u funziunamentu à alta temperatura, ùn deve micca ramolli è fondu à una temperatura abbastanza alta.;

② Pò sopportà a carica di u fornu è u stress in u prucessu di funziunamentu, è suppurtà una certa pressione negativa à alta temperatura.;

Ùn ci hè micca perdita di forza strutturale, deformazione è fallimentu;

③ A stabilità di u voluminu à alta temperatura ùn pò micca pruduce troppu ombra o ritirata, a masoneria densa di furnace o u corpu di versazione ùn si riduce micca per via di l'espansione di u voluminu.ecrepe o crepe esistenti;

④ A resistenza di scossa termica ùn si rompe micca sottu à una certa variazione di temperatura è scossa termica;

⑤ A prestazione anti-invasione pò sustene l'azzione à longu andà di u gasu, u liquidu è u mediu corrosivu solidu senza l'erosione rapida, è pò sustene a corrosione.oriduzione di l'ossidazione à alta temperaturaitpò sustene u putenziale di alta temperatura è flussu di fiamme è fume à alta velocità, l'erosione di metalli liquidi è scorie, è ancu a caduta di pressione.itriturazione mpact di metalli è altri materiali;

② A valutazione termale di a resistenza termica è a pruprietà residuale strutturale si riferisce à a crack è a prova di caduta di u corpu di brique causata da u cambiamentu di temperatura.Struttura.

2

Falling si riferisce à u fattu chì a fusione di i refrattarii s'infilarà in u mattone longu i so pori è i canali di crack, è interagisce cun ellu per furmà a stessa struttura cum'è l'uriginale..

Quandu a temperatura cambia dramaticamente, a capa metamorfica cù una struttura di brique differente è e proprietà si crack and fallen.

L'industria di u vetru hè unica in u fattu chì a parte erodata di u corpu di zolfo densu di vetru ferma in u vetru liquidu si pò esse dissolutu cumplettamente..

In u vetru, a cumpusizioni di vetru hè affettata solu in una piccula misura, chì ùn hè micca dannusu à un vetru, ma micca à qualchi vetru speciale..

Xu: s'ellu ùn pò micca esse dissolutu cumplettamente, una seria di difetti di vetru, cum'è petre, noduli è bolle seranu furmati, risultatu in prudutti di scarti.L'altra parte.

Attualmente, a vita di serviziu di u vetru float à grande scala di a Cina hà righjuntu 50 anni.

Più di 8 anni, ma ci hè sempre un grande gap cumparatu cù i paesi cun industria di vetru relativamente sviluppata.Per quessa, a qualità di refrattariu hè a chjave per a qualità di vetru.

Fattori chjave di u sviluppu industriale

Caratteristiche di i refrattarii per u fornu di vetru

I refrattarii sò un gruppu di sistemi cumplessi multifasi è multicomponenti, chì sò cumposti da una varietà di cumpunimenti chimichi diffirenti è minerali cù strutture diverse.

Plastid.E proprietà di i refrattarii sò strettamente ligati à a so cumpusizioni chimica, a cumpusizioni di fasi, a morfologia di ligame è a distribuzione, è ancu e caratteristiche di ogni fase.

cumpusizioni chimica

A cumpusizioni chimica di i refrattarii hè unu di i fatturi basi chì determinanu e proprietà di i refrattarii. A cumpusizioni chimica di i refrattarii pò esse divisu in dui parti secondu a cumpusizioni è a funzione: u cumpunente principale chì cunta una quantità grande assoluta è ghjoca un decisivu. rolu in u so funziunamentu, è u cumpunente minore chì cuntene una piccula quantità hè chjamatu cumpunente secundariu.U cumpunente secundariu include u cumpunente di impurità chì accumpagna a materia prima è u cumpunente additivu aghjuntu apposta per ottene un certu scopu.

(1) Componente principale cumpunente principale hè a cumpusizioni di a matrice di u focu di u tempu in i refrattarii, chì hè di solitu unu o parechji tipi di ossidi d'ignizione à alta fusione o non ossidi furmati da minerali composti.A so prestazione è a quantità determinanu direttamente e proprietà di i materiali di u focu di u tempu.Tempu di u focu materiali pò esse divisu in àcitu, alkaline è neutru secondu a so proprietà chimichi.

(2) U cumpunente di impurità si riferisce à u materiale refrattariu chì hè purtatu o mischju in u prucessu di produzzione per via di l'usu di materie prime minerali naturali.

In generale, Ko, Nao, FeO è FeO sò materiali di u focu di tempu

L'impurità dannusu in u pruduttu.Inoltre, l'ossidu di l'acidu (ro2) è l'ossidu di l'acidu in u materiale pirotecnicu di basa (RO hè u cumpunente principale) sò ancu aumentati.

L'ossidi in i materiali pirotecnichi sò cunsiderati cum'è cumpunenti dannosi, chì anu una forte solvazione à alta temperatura.L'effettu ùn hè micca evidenti

Solu a temperatura di furmazione di a fase liquida eutectica diminuisce è a quantità di fase liquida aumenta, è cù l'aumentu di a temperatura, a quantità di fase liquida diminuisce.

A vitezza crescente hè accelerata, chì affetta seriamente u rendiment à alta temperatura di i prudutti refrattarii.Dunque, hè necessariu di cuntrullà a cumpusizioni di impurità u più bassu pussibule

Per esempiu, u cumpunente principale di mattone di silice hè SiO, è i cumpunenti dannusu include Ao, to è ossidi di metalli alkali.Standard americanu

Hè necessariu chì u cuntenutu tutale di impurità in u silicium breaker di qualità speciale hè menu di 0.5%, è u cuntenutu di Ao in u standard britannicu di silicium breaker hè 0.3%

Ci sò dui tipi di effetti di flussu di impurità in i refrattarii cù u cuntenutu di a1o menu di 0,6%

(1)A causa di a reazzione chimica, si forma una fase di liquidu à bassa fusione;(2)A fase liquida formata à a listessa temperatura ùn hè micca necessariamente à bassa fusionelgrande quantità.

(3) Per migliurà a prestazione fisica, a prestazione di a produzzione è a lavorabilità di refrattarii, l'aghjunzione di cumpusizioni chimiche in a produzzione o l'usu di refrattarii.

Una piccula quantità di additivi chì ponu esse aghjuntu per migliurà u rendiment di u pruduttu hè chjamatu additivu.A dosa di additivi varieghja cù e so proprietà è funzioni, è hè generalmente bassu.

Hè uni pochi deci millesimi à un pocu per centu di a cumpusizioni tutali di materiali pirotécnici.L'additivi pò esse divisu in e seguenti categurie secondu i so scopi è funzioni:

1Classe di prestazione di legame aggregatu di materiale di u focu di tempu: legante, cunnisciutu ancu com'è agente di cimentazione o agente permanente;2aghjustate a classa di impostazione è di ritmu di indurimentu: cumpresu l'agente accelerante, l'agentu polare è cusì;3mudificà e proprietà reologichi: cumpresi riduzzione d'acqua, plastificante, agenti gelling è agenti degumming, etc.4Ajustà l'urganizazione interna Classe di struttura: cumpresu l'agente di schiuma, l'antischiuma, l'agente shrinkable, l'agente di gonfiore, etc.;5migliurà a classa di durabilità: cumpresi l'inhibitori, i conservatori, l'agenti anti-inflazione, etc. Cryoprotectants, etc.;Migliurà u rendiment, cumpresu l'aiutu di sinterizzazione, mineralizzante, agenti di siccazione rapida, stabilizzante, etc. Resistenza à l'idratazione;Antiossidante, agenti anti-riducente, etc..

Ci sò parechji tipi di additivi, chì sò l'uggetti di ricerca chjave in l'industria di u materiale di u focu

Less: 2. Pò ovviamente cambià alcune funzioni o caratteristiche di i prudutti refrattarii;3. Ùn hà micca influenza seria nantu à e proprietà principali di i prudutti, cum'è a pruduzzione di brique di silice.

L'aghjunzione di latti di calce è di ferru hè mineralizzante per facilità a furmazione di quartz;Cao aghjuntu à u pruduttu hè un stabilizzatore per fà u pruduttu stabile.

I risultati mostranu chì u ZrO 2 cubicu furmatu à alta temperatura hè stabile à bassa temperatura: MgO è altri additivi in ​​ceramica Al 2O di alta purezza sò aiuti di frittazione.hsinter di alta densità pò esse acquistatu à bassa temperatura.


Tempu di Post: 13-May-2021
Chat in ligna WhatsApp!