I vasi di vetru essenziale chì avete bisognu per a fermentazione

A fermentazione precisa assai pocu equipamentu per cumincià, ma un vasu o cisterna hè essenziale.I fermentazioni di l'acidu latticu, cum'è kimchi, sauerkraut, è salotti di aneto all-sour, s'appoghjanu à i batteri anaerobii per travaglià;in altri palori, i batteri ponu sopravvive senza ossigenu.Dunque, fà un kimchi sicuru è savurosu significa mantene a fermentazione sottu salata per chì i batteri di l'acidu latticu ponu travaglià a so magia è i cattivi chì puderanu arruvinà l'alimentu ùn ponu micca ghjunghje.fermentatori èvasi di fermentazioneùn hè micca bisognu di travagliu complicatu.Ma travaglianu bè perchè sò impermeable è ponu esse chini di u vostru futuru kimchi è salmuera prima di copre cù pesi è coperchi.

Chì ghjè u megliu materiale per avasu di vetru di fermentazione?
Vetru: Sè avete principiatu à fà i vostri propri alimenti fermentati, questa hè una opzione còmoda è assequible.Hè senza chimica, ùn si gratta micca facilmente, è hè relativamente prezzu si avete assai alimenti fermentati per almacenà.Pudete truvà vasetti di canning, vasetti di vetru, è ancu vasetti di muratore nantu à u mercatu per utilizà cum'è vasi di fermentazione.

Chì capacità pudete sceglie?
Quanti cibi fermentati pensate di pruduce à tempu?Sè vo vulete solu pruvà un picculu prughjettu per una persona, forsi un vasu hà da travaglià per i vostri bisogni.Se vulete fà grandi quantità per sè stessu o un ristorante, cunzidira un vasu di capacità più grande per i vostri bisogni.

Sigillu ermeticu
I vasetti ermetici offrenu un modu sicuru è convenientu per priservà i pickles.Un sigillo ermeticu impedisce l'entrata di l'aria è hè essenziale per mantene i pickles croccanti è freschi.Cercate vasetti cù tappi ermetici è proprietà di vacuum-sealing per mantene i pickles freschi.

Cunsigliatuvasi di vetru di fermentazione
Ci sò tanti tipi di vasetti di fermentazione in u mercatu oghje chì, se ùn avete micca fermentatu l'alimenti prima, pudete sentu sopraffattu è ùn sapete da induve principià.Ancu s'ellu avete fermentatu l'alimenti per anni, pudete vulete aghjunghje un novu vasu à u vostru repertoriu o pruvate un novu tipu di vasu o canister.Per aiutà à truvà u vasu di fermentazione megliu per voi, avemu cercatu vasetti chì anu resistutu à a prova di u tempu: durable, sicuru per l'alimentariu, faciule d'utilizà, è vi furnisce anni di divertimentu di fermentazione.Quandu avete u vostru vasu, tuttu ciò chì avete bisognu hè un pocu di salmuera, un pocu di tempu è una ricetta o duie.

1. Vaso di fermentazione di vetru Mason
Ci hè parechje scelte diverse quandu si tratta di fermentazione, ùn vi fate micca intimidatu da tutte e diverse pruvisti di fermentazione chì pudete avè bisognu, un vasu di Mason simplice hà da travaglià!
Un vasu di Mason regulare farà u truccu quandu si tratta di fermentazione.Assicuratevi di utilizà un vasu di muratore a bocca larga.Questu hè impurtante perchè vo vulete fà e cose in è fora facilmente, cusì i vasi di bocca stretta pò esse difficili.

2. Vaso di fermentazione in botte
Questi vasi di fermentazione di vetru sò perfetti per a fermentazione - apprufittate di i maravigliosi benefici per a salute offerti da l'alimenti fermentati.Stu vasu di vetru grande hè perfettu per a fermentazione di crauti, kefir, beets, kombucha, è qualsiasi altra verdura fermentata o alimentu chì vi piace.Ugrande vaso di fermentazione di vetruhè abbastanza grande per cuntene assai boni.U vasu di vetru hè fattu di vetru chjaru per chì pudete gode di u prucessu di fermentazione.

3. Clip top di fermentazione

L'amatori di Pickle sapemu chì i pickles di grande gustu cumincianu cù u vasu ghjustu.Mentri ci sò parechje marche è tippi di vasi di pickle nantu à u mercatu, uvasetti di vetru à pinzavene in un secunnu vicinu cum'è u megliu vasu di pickle per u 2023. Stu vasu hà un manicu faciule da catturà è hè faciule apre è chjude u coperchio clip-top facendu stu vasu faciule d'utilizà per e persone di tutte l'età.

Cunclusioni
Da i vetri di vetru sopra, pudete sceglie quellu chì cunvene à u vostru gustu è bisogni.Ch'ella sia a durabilità, a facilità d'utilizazione o a tenuta à l'aria, questi canisteri ti sò cuparti.Allora vai avanti è fate a vostra scelta per almacenà u vostru pickle è savore u so sapori per un bellu pezzu.Felice marinata !

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com / shirley@antpackaging.com / merry@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079

Seguici per più infurmazione


Tempu di Postu: Aug-02-2023
Chat in ligna WhatsApp!