A materia prima per fà buttigli di vetru.

A materia prima principale per fà buttigli di vetru
I diversi materiali utilizati per preparà u batch di vetru sò chjamati cullettivamente materie prime di vetru.U batch di vetru per a produzzione industriale hè una mistura di generalmente 7 à 12 cumpunenti individuali.Sicondu a so quantità è l'usu, pò esse divisu in materiali principali di vetru è accessori.
A materia prima principale si riferisce à una materia prima in quale sò intrudutti in u vetru diversi ossidi custituenti, cum'è sabbia di quartz, arenaria, calcariu, feldspar, soda, acidu boricu, compostu di piombo, compostu di bismutu, etc., chì sò cunvertiti in vetru dopu a dissoluzione.
I materiali ausiliarii sò materiali chì dà à u vetru qualchì prucessu di fusione essenziale o acceleratu.Sò usati in picculi quantità, ma travaglianu assai impurtante.Puderanu esse divisu in agenti clarificanti è agenti coloranti secondu u rolu chì ghjucanu.
Decolorizer, opacifier, oxidant, flux.
A materia prima di vetru hè più cumplicata, ma pò esse divisa in materie prime principali è materie prime ausiliarii secondu e so funzioni.E materie prime principali custituiscenu u corpu principale di u vetru è determinanu e proprietà fisiche è chimiche principali di u vetru.I materiali ausiliarii conferisce proprietà spiciali à u vetru è portanu comodità à u prucessu di fabricazione.

b21bb051f8198618da30c9be47ed2e738bd4e691

 

1, i principali materie prime di vetru

(1) Sabbia di silice o borax: U cumpunente principale di a sabbia di silice o borax introduttu in u vetru hè silice o ossidu di boru, chì pò esse funnutu separatamente in un corpu di vetru durante a combustione, chì determina e proprietà principali di u vetru, in modu currispundente chjamatu vetru silicatu. o boru.Vetru sali acidu.

(2) Soda o sal di Glauber: U cumpunente principale di soda è thenardite introduttu in u vetru hè l'oxidu di sodiu.In a calcinazione, formanu un sali doppiu fusible cù un oxidu àcitu cum'è a sabbia di silice, chì agisce cum'è un flussu è face u vetru faciule di furmà.In ogni casu, se u cuntenutu hè troppu, u ritmu di espansione termale di u vetru aumenterà è a forza di tensione diminuite.

(3) Limestone, dolomite, feldspar, etc.: U cumpunente principalu di calcariu introduttu in vetru hè l'ossidu di calcium, chì aumenta a stabilità chimica è a forza meccanica di u vetru, ma u cuntenutu eccessivu rende u vetru cristallizatu è riduce a resistenza di u calore.

Cum'è una materia prima per l'introduzione di l'ossidu di magnesiu, a dolomita pò aumentà a trasparenza di u vetru, riduce l'espansione termale è migliurà a resistenza à l'acqua.

Feldspar hè utilizatu com'è materia prima per l'intruduzioni di l'alumina, chì cuntrola a temperatura di fusione è ancu migliurà a durabilità.Inoltre, u feldspar pò ancu furnisce cumpunenti di l'ossidu di potassiu per migliurà e proprietà di espansione termale di u vetru.

(4) Vetru rottu: In generale, micca tutti i novi materiali sò usati in a fabricazione di vetru, ma 15% -30% di vetru rottu hè mischju.

b3119313b07eca8026da1bdd9c2397dda1448328

2, materiali ausiliari vetru

(1) Agente di decolorazione: impurità in a materia prima, cum'è l'oxidu di ferru, portanu culore à u vetru.Soda comunmente usata, carbonate di sodiu, oxidu di cobalt, oxidu di nickel, etc. sò usati cum'è agenti decolorizanti, chì prisentanu culori cumplementarii à u culore originale in u vetru.U vetru diventa incolore.Inoltre, ci hè un agentu di riduzzione di u culore capaci di furmà un compostu di culore chjaru cù impurità culurite, cum'è carbonate di sodiu chì pò esse oxidatu cù l'oxidu di ferru per furmà l'ossidu ferrico, perchè u vetru cambia da u verde à u giallu.

(2) Coloranti: Certi ossidi di metalli ponu esse dissoluti direttamente in una suluzione di vetru per culurite u vetru.Se l'oxidu di ferru face u vetru giallu o verde, l'oxidu di manganese pò appare viola, l'oxidu di cobalt pò appare blu, l'oxidu di nichel pò appare marrone, è l'oxidu di cobre è l'oxidu di cromu ponu appare verde.

(3) Agente di clarificazione: L'agente di clarificazione pò riduce a viscosità di u vetru fusu, in modu chì e bolle generate da a reazione chimica ponu facilmente scappà è clarificà.L'agenti clarificanti cumunimenti usati sò gessa, sulfate di sodiu, nitrate di sodiu, sali d'ammoniu, diossidu di manganese è simili.

(4) Opacifier: L'opacifier pò trasfurmà u vetru in un corpu trasluzente biancu latte.Opacifiers cumunimenti usati sò criolite, fluorosilicate di sodiu, fosfuru di stagnu, è simili.Sò capaci di furmà particeddi di 0,1 - 1,0 μm suspesi in vetru per fà u vetru opacified.


Tempu di post: 22-novembre-2019
Chat in ligna WhatsApp!