Vasetti di vetru: Perchè sò megliu per u almacenamentu di l'alimentariu?

In a sucietà periculosa d'oghje piena di metalli pisanti, plastica, muffa è chimichi sintetici, i nostri corpi portanu digià un pesu tossicu tremendu.In questu casu, u vetru hè una opzione viable per i tanki è i cuntenituri di almacenamiento di cucina.L'usu di vetru in a cucina hè in crescita in quantu a ghjente si preoccupa più di a so salute è di u benessere generale, è a dumanda di vetru hè cresciutu cù u tempu.Allora, perchè u vetru hè una opzione megliu per u almacenamentu di l'alimentariu?Leghjite per sapè!

Perchè i vasi di vetru sò megliu per u almacenamentu di l'alimentariu?

Neutrali:Uvasetto di vetru per l'alimentariuhè cumplettamente inerte à u so cuntenutu.Ùn ci hè micca migrazione trà u vetru è l'alimentariu.Inoltre, cù i raccordi ghjusti, u vetru hè cumplettamente sigillatu ermeticamente.Questu significa chì u vetru offre un altu livellu di sicurità per u cliente finale.

Resistente à u calore:U vetru hè resistente à u calore.Questa qualità hè impurtante per marmellate o cibi caldi pronti per manghjà.Per piacè nutate chì u vetru di tipu III ùn pò micca resiste à scossa termica in più di 42 ° C.

Ideale longa durata di conservazione:A causa di a so resistenza à u calore, l'imballu di vetru pò esse sterilizatu o pasteurizatu.I dui prucessi guaranzianu una longa conservazione.

Estetica:U vetru hè populari per i prudutti high-end.In fatti, a so alta trasparenza permette à i cunsumatori di visualizà u cuntenutu.Sta qualità hè ancu utilizata da e marche per rinfurzà i so prudutti.In più di a so trasparenza, u vetru hà un aspettu brillanti.

Posizionamentu:A so neutralità è l'estetica facenu un materiale assai populari per l'imballaggio di l'alimenti high-end.In fatti, hè perfetta per aumentà u so cuntenutu è guarantisci a qualità di tutti i tipi di manciari : salsi, legumi in conserve, antipasti, marmellate, insalate, mele, pronti, zuppe, etc.

Riciclabilità illimitata:U prucessu di cullizzioni è riciclamentu di u vetru hè perfettamente cuntrullatu.U vetru di soda-lime cuntene un percentinu di vetru riciclatu.Cum'è u metale, u vetru riciclatu conserva tutte e so proprietà estetiche è meccaniche.

Riutilizabile:U vetru hè un materiale non poroso chì hè faciule da pulisce.À u tempu, u vetru conserva tutte e so proprietà.Vasetti alimentari di vetrupò esse riutilizzatu da u cunsumadore finali è ancu da i prufessiunali chì volenu limità u so impattu ambientale.In u casu di reutilizazione da i prufessiunali, hè necessariu di sceglie un imballaggio apposta per questu usu.

Cunsiglii per sceglie i migliori vasi di vetru per u vostru alimentu

A prima cosa chì avete da cunsiderà hè u tipu di pruduttu cuntenutu è sceglie l'imballu ghjustu.Allora, avete da cunsiderà u prucessu di imballaggio.Sè avete bisognu di pasteurizà o sterilizà u pruduttu, avete bisognu di sceglie cuntenituri chì sustenenu tali prucessi.Sè vo imballate prudutti sensibili à a luce (cum'è l'olii vegetali), pudete sceglie un vetru tintatu chì filtra i raghji UV.U posizionamentu di a vostra marca deve ancu esse cunsideratu quandu sceglite l'imballu.Se vulete imballà prudutti artighjanali, hè megliu aduprà vasi tradiziunali.Per d 'altra banda, i vasi premium sò ideali per u posizionamentu high-end.

Conclusioni:

Vasetto di vetro per conservazione di alimentihè assai forte è pò esse riutilizatu per parechji anni.Fattu da una risorsa rinnuvevule, u vetru dura più di u plasticu è pò esse riciclatu indefinitu, ancu s'ellu hè più caru per cumprà.In u risultatu, l'impattu à longu andà nantu à l'ecunumia hè assai menu.Ùn ci hè dubbitu chì hè ancu amichevule à a terra !

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: max@antpackaging.com / cherry@antpackaging.com

Seguici per più infurmazione


Tempu di Postu: 24-Nov-2023
Chat in ligna WhatsApp!