9 idee di bottiglia di vinu di vetru da rubà per u vostru matrimoniu all'aperto

L'urganizazione di un matrimoniu hè spessu u duvere più impegnatu in a vita di u matrimoniu prestu.Da a pianificazione à u budgeting à a selezzione di ogni picculu dettagliu di u matrimoniu, hè abbastanza per guidà qualcunu in punta per un paru di ghjorni (leghje mesi)!Ùn hè stupente u terminu "Bridezilla", eh?

In particulare quandu si tratta di decorazioni di matrimoniu, una massa enorme di pasta hè spesa solu nantu à una mansa di belli articuli chì probabilmente ùn avete micca aduprà più.Allora ùn hè micca sensu di rivampà è riutilizà alcune di e cose chì pudete avè stendu in casa - soprattuttu dopu a vostra bachelorette?

Iè, hè ghjustu, tutti quellibottiglie di vinu di vetrupò esse finalmente utile!Avemu fattu a nostra ricerca è scavenged alcune idee creative è definitivamente DIY di bottiglia di vinu chì pudete incorpore cum'è un grande decoru di matrimoniu.Tuttu ciò chì avete bisognu hè un pocu di tempu è a vostra tenda di stazioni lucali.Sembra faciule, nò?

Continua à scrolling per alcune idee di decoru di matrimoniu chì ùn lasciarà micca un buccu neru in u contu bancariu di u babbu!

1 Crea Etichette Personalizzate

Pigliate u dettagliu orientatu à u prossimu livellu aghjunghjendu etichette persunalizate à u vinu servitu à a vostra ricezione.Piuttostu chè guardà disordinatu o fora di u locu, i buttigli pareranu belli, intenzionati, è parte di a vostra visione di u matrimoniu quandu si mette nantu à a tavula.In più, questi farianu un maravigliu ricordu di matrimoniu dopu à u cursu finale!

bottiglia di vinu di vetru 1

Foto daPinterest

2 Crea un Display Floral

Sè vo vulete adupràbottiglie di vetru di vinuper creà qualcosa chì serve cum'è una visualizazione fiurali focale, cunzidira l'incorpore in u vostru cartulare di sedie.Ancu s'ellu ùn hè micca tècnicamente nantu à a tavula di ricezione, questa idea - mostrata quì cù una scala cum'è una basa - hè sicuru d'esse un puntu focu in ogni ricezione.

bottiglia di vinu di vetru 2

Foto daPinterest

3 Favori

Per mantene u tema di u vinu, mandate l'ospiti in casa cù a so buttiglia persunalizata.Stile ubuttiglie di liquori di vetrucù una etichetta persunalizata per pudè esse alluntanatu cum'è un ricordu.

bottiglia di vinu di vetru 3

Foto daPinterest

4 Supportu di numeri di tavula

L'aspettu rusticu di sti mini lavagne appesi da spago dirigerà i vostri invitati à e so tavule in stile.

bottiglia di vinu di vetru 4

Foto daPinterest

5 Pruvate cù l'erba di Pampa

Ùn hè micca eccitatu da fiori o candele?Pigliate un pocu di ispirazione da stu matrimoniu è coppiabuttigli di vetru di vinu di fruttacù pampas per una estetica calda è boema.L'alti grasses aghjunghjenu ancu più altezza à a visualizazione.

bottiglia di vinu di vetru 5

Foto daPinterest

6 Centerpieces dipinti

Sè vo vulete piglià un prughjettu di bricolage, pigliate uni pochi di latte spray-paint è animate viotubuttiglie di vetru di whisky.Sè vo site mischjà i culori, pruvate à stà in u stessu schema di culore, postu chì e buttigli ùn anu micca prubabilmente micca cuncordatu.I mettali sò u neutru perfettu è elevanu l'aspettu di ogni tavula.

bottiglia di vinu di vetru 6

Foto daPinterest

Decorazione di 7 corridoi

Perfetta per un matrimoniu à l'apertu, bastone di palo o bastoni alti in terra per allineà u corridoiu, poi attaccate buttigli di vinu cù spago.I buttigli ponu esse chini cù qualsiasi fiore cumplementariu.

bottiglia di vinu di vetru 7

Foto daPinterest

8 Fondu suspendu

Aghjunghjite un pocu di culore à a vostra cerimonia all'apertu appendu buttigli di vinu dipinti da un arbulu sopra (questu face ancu un sfondate di ceremonia impressiunanti).Se u locu hè senza arburi d'ombra, u listessu pò esse fattu cù un arburetu.Per un incantu extra, stile i buttigli cù nastri o fiori.

bottiglia di vinu di vetru 8

Foto daPinterest

9 Bottiglia di libru d'ospiti

Per una svolta nantu à u libru di l'ospiti tradiziunale, fate chì i vostri invitati utilizanu un marcatore permanente d'oru o d'argentu per firmà una buttiglia di vinu chì pudete gode in u vostru primu anniversariu.Cunsigliu rapidu: più grande hè a lista d'invitati, più superficia di superficia chì avete bisognu.Andate per una buttiglia magnum.

bottiglia di vinu di vetru 9

Foto daPinterest


Tempu di Postu: Feb-18-2022
Chat in ligna WhatsApp!