8 Best Pantry Organisate vasetti di vetru per a vostra cucina

Ogni cucina hà bisognu di un bonu set di vasi di vetru per mantene l'alimentariu frescu.S'ellu si guarda l'ingredienti di a panificazione (cum'è a farina è u zuccheru), l'almacenamiento di grani grossi (cum'è u risu, a quinoa è l'avena), l'almacenamiento di salsi, u meli è a marmellata, o imballendu a preparazione di pranzi per a settimana, ùn pudete micca negà a versatilità. di cuntenituri di almacenamentu di vetru.I cuntenituri di vetru sò una bella manera di riduce u plasticu in a vostra cucina mentre facenu a vostra despensa bella è organizata.Mantene l'alimentu invasetti di vetru di despensaaiuta ancu à riduce l'esposizione à i sustanzi chimichi nocivi chì interferiscenu cù l'endocrini chì ponu infiltrassi in i nostri alimenti per mezu di cuntenituri di plastica.

Tuttavia, ci sò tante forme è dimensioni chì a scelta di una vasta gamma di opzioni pò esse un pocu sopraffattu.Quali mantenenu l'alimentariu frescu?Quali anu sensu in a despensa ?

Se ùn sapete micca quale vasu di sceglie, tenete in mente questi punti:
1. Pudete facirmenti vede u cuntenutu
2. Avè una apertura larga per scoops o tongs
3. Avè una bona sigilla

Avemu cullatu i nostri 8 preferitivasi di vetru di despensaper almacenà diversi alimenti.Fighjemu un ochju.

1. Vasetti di vetru per a cantina di salsa / marmellata / meli

I vasi di vetru di conserve più populari sò i vasi di Mason.In più di i vasetti di Mason, ci sò parechje altre vasetti chì sò adattati per u canning, ma solu s'ellu assicuratevi chì sò vasetti ermetici.Eccu 3 vasetti di vetru ermeticu chì ricumandemu per a conserva.

2. Vasetti di vetru per spezie

Ùn ci hè nunda di più fastidiosu chè pruvà à cocilu per via di un armadiu di spezie ingombratu è ùn pò micca truvà e spezie chì avete bisognu.Per risolve u dilema di l'urganizazione di l'armadiu di spezie, pudete guardà tutte e vostre spezie in u stessu vasu di vetru è riempie quandu hè necessariu.Pudete ottene un pocu di fancier è aghjunghje etichette persunalizati, o ancu scrive direttamente nantu à u vetru cù un marcatore basatu in oliu.

Ricumandemu stu vasu di spezie quantitative da 100 ml.Stu vasu hà un tappu di cuntrollu chì permette à 0,5 grammi di spezia per esce à u mumentu.Facile à cuntrullà l'ingesta di salinu ogni ghjornu.Grande per a vostra salute.

3. Vasetti di vetru per l'alimentariu seccu

Pudete veramente aduprà qualsiasi vasu di vetru per almacenà u vostru alimentu seccu, ma ricumandemu vasetti di vetru cù coperchio.Hanu una tapa ermetica chì hè faciule d'apre è di chjude è mantene u vostru alimentu seccu da umidi.Pudete almacenà a vostra farina, fagioli, noci, cereali è frutti secchi in questi vasetti.Questu hè assolutamente chjave per una despensa organizata.Sò ancu belli in a despensa !

4. Vasetti di vetru per postre, torta

Avemu cunsigliatu per i seguenti vasetti per i vostri dolci è dolci.Pudete fà diversi sapori di dessert è pasticci è mette in diversi vasetti per dà à i vostri amichi è famiglia durante a stagione festiva!

ANT Glass Packaging hàdespensa urganizà vasi di vetruper ogni necessità in a vostra casa!U vetru intemporal vi permette di vede ciò chì avete trattatu è aghjunghje stile à a vostra despensa.Basta à navigà in u nostru situ web per truvà quellu chì vulete.Se u vasu di vetru chì vulete ùn hè micca listatu quì, sentite liberu di cuntattateci.A nostra squadra vi furnisce i canisteri chì vulete basatu nantu à i vostri bisogni!

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: max@antpackaging.com / cherry@antpackaging.com

Seguici per più infurmazione


Tempu di Postu: 14-Nov-2023
Chat in ligna WhatsApp!