6 Contains sili ona lelei e fa'aalia ai lau sosi chili fai ile fale

Pe na e mafaufau ea e fai sau lava sosi chili e fa'atau atu pe fa'asoa i lou aiga ma uo?Afai o lou taimi muamua lea e fai ai le tele o sosi chili i le fale, masalo o lo'o e mafaufau pe o le a le auala sili e teu ai ma fagu.O le a la le ituaiga fagu e sili ona lelei mo sosi chili e fai ile fale?Ua matou aoina le mea siliipu tioata sosi chilie siaki i fafo.

Fagu Woozy

O fagu woozy, e ta'ua fo'i o fagu dasher, o se filifiliga masani mo so'o se ituaiga sosi chili.E masani lava i totonu o le pusa sosi chili e tusa lava pe leai se faʻailoga, e te iloa mea o loʻo i totonu.O fagu woozy e lelei tele mo le fatuina o se ata faʻaalia vave ma faʻatuatuaina.

11 aunese Fagu Woozy

O le 11-aunese fagu sosi chili o le tulaga masani o pisinisi.Afai o lo'o e mafaufau e fai le sosi chili i le fale e fai ma pisinisi ma o lo'o e su'e se filifiliga sili ona lelei e fa'aalia ai oloa e te fa'atau atu, o le lapo'a lenei o se filifiliga sili.

5 Aunese Fagu Woozy

Ole tama'i 5-aunese woozy e lelei atoatoa mo i latou faatoa amata ile sosi vevela.Afai o lo'o e amataina, o le vaega muamua o fagu 5-aunese e te fa'atauina e lelei mo le fa'ata'ita'iina ma le a'oa'oina o fa'amatalaga uma o le fa'agasologa.

O le la'ititi la'ititi o lona uiga e mafai ona e gaosia nisi fagu i vaega laiti i le taimi muamua, lea e mafai ai ona e alu malie i totonu o le pisinisi.E taugofie atu foi, e mafai ai ona e sefe i tau o le afifiina a'o e amata lau malaga fai sosi chili.

Fagu Stout

O lefagu sosi chili malosie tutusa ma le fagu Boston ae umi lona ua ma lapopoa.E mafai ona e mauaina le 8 oz, 12 oz, ma le 16 oz stouts, afai e te fiafia i foliga o le fagu Boston ae e manaʻomia se fagu sili atu mo lau sosi chili, o le mea lea mo oe.

E pei ona taʻua i luga, o foliga lapotopoto e faʻamalosia ai fagu, ae o le ua sili ona lauiloa e sili atu le faigofie i le sasaa o sosi vevela manifinifi.Afai o nei uiga o le mea o loʻo e suʻeina i se afifi lelei, o le filifiliga sili lea mo oe.

Mason Jar

Mason ipu tioatae lelei tele mo le faia o sosi chili mo oe, lou aiga, ma au uo.

O fagu mason e sili ona aoga pe afai o le ae faia le tele o sosi chili, nai lo le saunia o sina mea itiiti i lea taimi ma lea taimi.E mafai ona latou uuina le tele o sosi i le taimi e tasi ma o se auala lelei e teu saogalemu ai lau sosi chili!

O fagu Mason e sau i le tele o lapopoa, o lea faʻatasi ai ma i latou, e mafai ona e mauaina se tasi e sili ona aoga mo oe.Ose manatu lelei fo'i le fa'atau o fagu e eseese lapopo'a ina ia mautinoa e mafai ona e teuina uma au sosi chili, ma atonu e iai ni nai lapopo'a e filifili mai ai.

Ona o fagu Mason e fai i tioata, o lau sosi e matua saogalemu pe a maeʻa se faiga faʻamama faigofie.E faigofie fo'i ona toe fa'aaogaina, e lelei tele pe a fai o lo'o e faia le sosi chili mo le fa'aoga patino.

E le pei o isi ituaiga fagu na matou talanoaina, o le fagu Mason e le faigofie pe a sau i le faʻaopopoina moni o sosi i au meaʻai.E le fa'atagaina oe e oomi le vai i fafo, pe sasaa gofie i fafo ona e te ono tu'u ai.

Faatasi ai ma fagu mason, e tatau ona e faʻaogaina se sipuni, lea e le faigofie tele.E ese mai i lena, e leai ni fa'aletonu taua i lenei filifiliga.

Afai e te fiafia i a matou oloa, faamolemole lagona le saoloto ifaafesootai matou:

Email: rachel@antpackaging.com / shirley@antpackaging.com / merry@antpackaging.com

Telefoni: 86-15190696079

Mulimuli ia i matou mo nisi fa'amatalaga


Taimi meli: Iul-12-2023
WhatsApp Online Chat!