I migliori contenitori di vetru di condimentu per l'urganizatore di cucina

 

Contenitori di vetru per condimenti di cucina

✔ Vetru di qualità alimentaria di alta qualità

✔ OEM ODM

✔ Fornite mostra gratis

✔ Fabbrica direttamente

✔ FDA/LFGB/SGS/MSDS/ISO

 

Quandu hè stata l'ultima volta chì avete urganizatu a vostra cullezzione di condimenti?Se tutti i vostri condimenti sò spargugliati intornu à u vostru armadiu in buttigli è scuotitori chì ùn sò micca appiccicati, hè faciule di trascuratà ciò chì avete in manu finu à ch'ellu si va veramente male.

In più di uttene un rack di condimentu per aiutà à stà urganizatu, ricumandemu di utilizà questicontenitori di condimenti di vetruper dà una casa più faciule da truvà per e cose chì vulete usà più spessu.Sò un aghjurnamentu assequible chì pò fà una grande diferenza.

Trasferendu i condimenti chì avete digià in cuntenituri di spezie ùn solu aiuta à a vostra cullezzione à vede più pulita, ma furnisce una tenuta d'aria affidabile per aiutà à mantene i vostri condimenti u più freschi pussibule.

Sè vo site un minimalista chì li piace solu i principii o ùn hà micca limiti à i gusti di spezie, questi gruppi puliti di cuntenituri di condimentu ponu aiutà à mantene ciò chì utilizate frescu è prontamente dispunibule.

Ration Salt Pepper Glass Shaker

Queste buttigli di cundimentu sò un chjaru favuritu di a folla in a nostra buttrega.Sè vo site stancu di u missing mistched di a vostra cunfigurazione attuale di u cundimentu, questi cuntenituri ponu aiutà à allistà tuttu.

U set include 4 vasi di vetru tondi, tutti cù tappi a vite di plastica.Ogni tappu presenta un buttone, 0,5 g di sali seranu emessi ogni volta chì u buttone di tappu hè premutu, cusì ùn avete micca preoccupatu di l'impattu di l'assunzione eccessiva di sal in l'alimentariu è a vostra salute.Se a vostra cullizzioni include spezie mischiate di grassu pienu è macinate, stu pruduttu vi offre a flessibilità di almacenà tuttu esattamente cumu avete bisognu.

Clip Top Glass Spice Jars

Pudete avà portà a vostra urganizazione à un livellu completamente novu urganizendu i vostri vasetti di despensa è canisteri è cumpletendu a vostra ristrutturazione di a despensa cù i nostri vasetti di spezie.Ognunu di sti vasetti hà un segellu di gomma è un chjappu di metallo per mantene u cuntenutu frescu, è sò perfetti per simplificà a despensa in un paradisu urganizatu.

8 OZ Mason Glass Jar

Questi cuntenituri di cundimenti di vetru facenu e cose guardate in l'internu pare più belle.Questi vasetti classici da 8 oz aghjunghjenu un toccu di charme rusticu à qualsiasi spezie, bancone di cucina o una mensola di muru.Micca solu questu, ma sò unu di i cuntenituri di almacenamento più versatili chì pudete cumprà.

U vetru hà una durabilità trattata termicamente è a so tapa hè affidabile ermetica, cusì pudete ancu aduprà per a preservazione di a casa.

Nantu à noi

XuzhouAnt Glass Products Co.,Ltd hè un fornitore prufessiunale in l'industria di vetru di a Cina, travagliendu principarmenti nantu à vari tipi di buttigli di vetru è vasi di vetru.Pudemu ancu offre decorazioni, serigrafia, pittura a spruzzo è altre trasfurmazioni prufonde per cumpiendu servizii "one-stop shop".Xuzhou Ant glass hè una squadra prufessiunale chì hà a capacità di persunalizà l'imballu di vetru in cunfurmità cù i bisogni di i clienti, è offre suluzioni prufessiunali per i clienti per elevà u valore di i so prudutti.A satisfaczione di i clienti, i prudutti d'alta qualità è u serviziu convenientu sò a missione di a nostra cumpagnia.Cridemu chì simu capaci d'aiutà a vostra impresa à cresce continuamente cun noi.

Seguici per più infurmazione


Tempu di Postu: Nov-17-2022
Chat in ligna WhatsApp!