I migliori vasi di mason di vetru per canning

 

Vasetti di conserve di vetro Mason

✔ Vetru di qualità alimentaria di alta qualità

✔ E persunalizazione sò sempre dispunibili

✔ Fornite mostra gratis

✔ Fabbrica direttamente

✔ FDA/LFGB/SGS/MSDS/ISO

 

A cosa più impurtante chì avete bisognu di cunservazione di ogni alimentu o di fà gelatine è marmellate sò boni vasetti.Ùn deve esse bè, perchè bèvasetti di conserve di vetruponu esse riutilizzati ùn importa quant'è vechji, finu à ch'elli ùn sò micca crackati, chipped, o altrimenti danni.

I migliori vasetti per canning sò Mason jars.Vasetti di vetru Masonsò unu di i vasi più ricunnisciuti in a casa è anu aiutatu cù a marinatura, a cantina è a fermentazione dapoi l'anni 1900, sò affidabili è veramente a megliu scelta per a marinatura.

A dimensione di u vasu hè impurtante.Vasetti più grande di 12 ounces sò megliu per frutti è ligumi.Taglie più chjuche sò generalmente riservate per gelatine è marmellate

Dimensione è u megliu usu

Half-Gallon & Quart: Aduprate per conserve di frutta, verdura o carne, ma micca per marmellate o gelatine, perchè ùn sò micca gelificate bè in vasi di questa dimensione.
Pint, Stu vasu di taglia hè bonu per tuttu, frutta, verdura, carne, marmellate o gelatine.
12-ounce: Pò esse usatu per ogni scopu, ma principalmente per fà marmellate è gelatine.
8-ounce: Hè principarmenti utilizatu per fà marmellate, gelatine è sottaceti.I vasi da 8 once sò in parechje forme diverse.
4-ounce: Adupratu quasi solu per gelatine è marmellate.I buttigli da 4 once sò in parechje forme diverse.

Per aiutà à sceglie u megliu vasu di cantina di vetru di muratore, avemu arrotondatu u top 5. Avà fighjemu un ochju più vicinu à questi vasetti di conserve.

16 oz Glass Mason Jar

Ognunu di sti vasi hè 16 oz è hè perfettu per a curazione, a conservazione, a cunservazione è a fermentazione.Ogni vasu hà una etichetta per scrive u cuntenutu, aiutendu à seguità megliu u cuntenutu di ogni vasu.Ogni vasu hè fattu di vetru di qualità alimentaria.Uvasetti di mason di vetru cù tapaanu una durabilità temperata da u calore, pò esse lavatu in a lavastoviglie è in u microonde, è i vasetti sò visibili facilmente.U disignu di a bocca larga facilita à riempie è pulisce, cù una bona tenuta à l'aria, è l'usu di sigillante testatu in u tempu assicura una tenuta d'aria di alta qualità per ogni tapa.

 Vaso di vetro da 8 oz

Questi vasi di vetru premium cù coperchi di viti metallici sò fatti di vetru d'alta qualità per assicurà a massima durabilità è comodità.Ogni vasu hè senza BPA è sicuru per l'alimentariu, è tutti sò lavati in lavastoviglie.I coperchi metallichi sò materiali resistenti à a corrosione chì ponu sustene u prucessu di pickling.Ogni coperchio hè cuncepitu cù facilità d'usu è a sicurità di u pruduttu in mente, è a tapa inclusa hè strettamente sigillata per prevene perdite è sforzu per a preservazione di l'alimentariu.Per mezu di questu, a tapa hè sempre assai faciule per apre è chjude.In più di esse incredibbilmente efficace in a curazione, questiCoperchi di metallu vetru mason jarsavè un disignu simplice è classicu, cù un vetru chjaru chì facilita per voi per distingue u cuntenutu di ogni vasu.

150ml Small Glass Mason Jar

Quessipicculi vasetti di vetrosò perfetti per canning marmellate, gelatina, caviar, pudding, etc. Sò Eco-friendly è reusable è ponu esse usatu una volta è più.

U coperchiu in plastica inclusu cuntene rivestimenti per furnisce l'impermeabilità à l'aria è assicurà chì ùn ci sia micca aria eccessiva o umidità è chì u vasu ùn fughje micca o sversamenti.Questu hè assai impurtante in u prucessu di curazione, è questi vasetti definitivamente mostranu.

32 oz Glass Mason Jar

Sè vo circate un grande vasu di vetru per a guariscenza, ùn cercate più di stu vasu di vetru di muratore da 32 once!Hè un grande vasu di vetru.

Stu vasu hè perfettu per fà porzioni enormi di i vostri pickles preferiti, sia per l'usu in casa sia per a rivendita.L'apertura larga permette di mantene grandi quantità di grandi frutti è ligumi è rende a pulizia di vasi grandi sorprendentemente faciule.

U sopra 5vasetti di conserve di vetrusò tutte l'opzioni fantastiche per aiutà à fà alcuni pickles perfetti in casa.Sò durable, sicuri di l'alimentariu, reutilizabili, è furnisce un sigellu strettu à l'aria, tutti i fatturi impurtanti in a priservazione di l'alimentu in casa.

Seguici per più infurmazione


Tempu di Postu: Nov-10-2022
Chat in ligna WhatsApp!