Cumu sceglie l'etichetta perfetta per i buttigli è i vasi di vetru?

Sè vo site un pruprietariu di l'affari, sapete chì l'imballaggio ghjoca un rolu impurtante in u marketing di i vostri prudutti.Unu di l'elementi basi di l'imballu hè l'etichetta.L'etichetta nantu à u vostru pruduttu ùn solu aiuta à identificà ciò chì hè in a buttiglia o u vasu, ma hè un putente strumentu di marketing.Aiuta à creà a cuscenza di a marca, cumunicà l'infurmazioni impurtanti di u produttu, è più impurtante, face chì u vostru pruduttu si distingue.

Quandu i cunsumatori fighjanu u vostru pruduttu, u primu chì vedenu hè l'etichetta.Hè per quessa hè impurtante per assicurà chì sceglite l'etichette adattate per i vostri prudutti.

L'scelta di u megliu materiale di etichettatura dipende assai di l'ambiente chì u vostru pruduttu scontru.A scelta di u materiale di etichettatura ghjustu hè particularmente impurtante per i buttigli è i vasi chì ponu esse esposti à l'umidità, u calore o a refrigerazione.Questu articulu esplora alcuni di i fatturi più impurtanti da cunsiderà quandu sceglite etichette per buttigli di vetru è vasi.

Sicondu u vostru pruduttu è a manera chì i vostri clienti l'utilizanu, pudete vulete cercà e seguenti caratteristiche in l'etichettatura.

Resistente à u calore:
Pigliate, per esempiu, i vasetti di candela, chì generalmente sperimentanu temperature elevate per un longu periodu.Ùn vulete micca chì i vostri clienti vedanu e so etichette sbucciate o marroni cù l'usu.Sceglie una etichetta resistente à u calore assicurarà chì i vostri vasetti di candela parenu grandi da a prima brucia à l'ultima.

Bassu pH o resistente à l'acidu:

Ketchup è altri salsi spessu venduti in cuntenituri di vetru tendenu à esse altu in acidu.U pH bassu è l'acidità alta ponu degradate certi tipi di etichette più rapidamente.Sè vo circate etichette per i vostri prudutti di salsa, cercate l'opzioni chì ùn si sguassate micca se alcuni di i vostri prudutti gocce o sguassate nantu à elli.

A prova di umidità:

E bevande imballate in buttigli di vetru ponu esse cuparti di condensazione a maiò parte di u tempu.Hè ancu cumuni per rinfriscà u vinu o a cerveza in un bucket di ghjacciu, chì ponu aumentà l'esposizione à l'umidità.Per questu mutivu, l'etichette di i prudutti di e bevande duveranu esse assai resistenti à l'umidità.Sia chì a buttiglia hè in a frigorifera, in un bucket di ghiaccio, o nantu à u countertop, vulete chì u vostru pruduttu pare u megliu.Etichette di carta umida chì scolori è scorcia ùn trasmettenu micca una maghjina pusitiva di a vostra marca.

Resistente à l'oliu:

I prudutti cum'è l'oliu di cucina è a salsa di chili ponu facilmente gocce nantu à i cuntenituri.Certi tipi di etichette, cum'è a carta non laminata, tenderanu à assorbe l'olii, facendu chì l'etichetta si scurisce o scolorisce.Sceglie etichette laminate o etichette fatti di materiali sintetici cum'è u poliester mantene a vostra etichetta vede bè ancu s'è u pruduttu sparghje durante l'usu.

U disignu di l'etichetta hè ancu cruciale per attruverà l'attenzione di i clienti è cumunicà u valore di u pruduttu.Eccu alcuni suggerimenti per cuncepisce una etichetta standout.

Mantene simplice:

Evitate di ingombrare e vostre etichette cù troppu informazioni o elementi di design.Invece, fucalizza nantu à u nome di u pruduttu, e caratteristiche chjave è a marca.

Sceglie u culore adattatu:

U culore ghjoca un rolu impurtante in attirà l'attenzione di i clienti è in forma di l'imaghjini di a vostra marca.Scegli i culori chì cumplementanu i vostri prudutti è marca.

Image d'alta qualità:

Se utilizate l'imaghjini nantu à e vostre etichette, assicuratevi chì sò d'alta qualità è pertinenti à u vostru pruduttu.L'imaghjini granulati o irrilevanti ponu fà chì u vostru pruduttu pare micca prufessiunale.

Tipografia:

U fonti chì sceglite per e vostre etichette pò cumunicà assai nantu à a personalità è u stilu di u vostru pruduttu.Assicuratevi di sceglie un font chì hè chjaru è adattatu per a marca di u vostru pruduttu.

Bottiglie di vetru è vasetti cù etichette per esempiu:

Conclusioni:

L'etichette sò un modu faciule è impurtante per prumove a vostra attività.Sceglie l'etichette più adattate per i vostri prudutti.Sì avete qualchì quistione nantu à e etichette, ùn esitate à cuntattateci via email o chat live!A nostra squadra hè pronta à furnisce un serviziu attentu è eccezziunale per a vostra attività.

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: max@antpackaging.com / cherry@antpackaging.com

Seguici per più infurmazione


Tempu di post: 19-10-2023
Chat in ligna WhatsApp!