Cumu imballemu i nostri prudutti per trasmette in modu sicuru?

L'imballaggio di prudutti fragili è fragili pò esse abbastanza sfida.U vetru è a ceramica ùn sò micca solu pisanti, ma sò ancu fragili.Inoltre, ponu ancu esse di forma irregulare, facendu più difficiuli di imballà.A cuntrariu di a ceramica, u vetru pò ancu ferite se rottu.A pulizia di i pezzi rotti pò esse ancu assai periculosa.Dunque, eccu alcuni cunsiglii pratichi nantu à l'imballaggio di i prudutti di vetru per una manipulazione più faciule durante a spedizione.

1. Investite in un Bon Void Fill

I prudutti di vetru sò spessu irregulari.Certi parti pò esse più fragili cà l'altri.Per esempiu, cunzidira una buttiglia di vetru di licore.In a maiò parte di i vetri muderni, u collu di l'buttiglia hè abbastanza fragile è pò rompe facilmente.Un bonu riempimentu di vuoti assicura chì l'articuli di vetru ùn si movenu micca in l'imballu è sò prutetti da tutti i lati.Eccu alcuni di i riempimenti di vuoti più cumunimenti usati per u vetru di imballaggio.

Cell pack: Cell pack sò scatuli di cartone cù partizioni di cellula di cartone stessu.Ogni cellula hè perfettamente dimensionata per u pruduttu in modu chì ùn si move micca.I fogli di styrofoam ponu ancu fà partizioni di cellule.Mantene a scatula ligera è compacta.

2
1
3

Paper: Una soluzione più ecologica hè l'usu di carta.I carta sò u modu perfettu per prutege i prudutti di vetru.A carta pò creà un vacu più densu chì furnisce una prutezzione megliu.A carta crinkle hè perfetta per u travagliu.Tuttavia, l'usu di troppu pò rende l'imballaggio tutale abbastanza pesante.

4

Bubble wrap: Bubble wraps sò largamente dispunibili, sò resistenti à l'acqua, flessibili è reutilizabili.Bubble wrap avvolge u pruduttu per creà un cushioning perfettu.Impedisce à l'articulu di vetru di muvimenti in l'imballu mentre prutegge da cadute minori è urti.

5

2. Sigillatura propria hè assai impurtante

U vetru pò esse abbastanza pesante.Quandu si imballate in scatuli di cartone o corrugati, ci hè sempre u risicu di i prudutti di vetru cascà à traversu a scatula à l'elevazione.Dunque, hè impurtante di segellà a scatula in modu cusì chì ci hè un sustegnu propiu.Eccu alcuni metudi cumunimenti utilizati di sigillate tali scatuli pisanti.

Film di prutezzione: I buttigli ponu ancu esse imballati cù una film di prutezzione plastica.I filmi di prutezzione sò assai più larghe chì i nastri.Questu hè un grande metudu per impermeabilizà tuttu l'imballu.

6

Cinta di film: Cum'è a film di prutezzione, a cinta di film pò ancu esse usata per sigillare.A cinta di film hè stretchable è crea un segellu più strettu.

7
8

Carton tape: Carton tape hè u metudu più cumunimenti utilizatu per sigillà tali scatuli.I nastri larghi furniscenu un megliu sigillatu.L'usu di elli bè assicura chì a scatula ùn si apre micca per via di u pesu di u cuntenutu.

9

3. Aduprate Box Packaging Proper

Aduprà e scatuli giusti hè abbastanza cruciale per a prutezzione di l'articuli.A scatula deve avè un spaziu adattatu per cuntene l'articuli è ancu u riempimentu di u vacu.Inoltre, deve esse abbastanza forte per mantene u pesu è deve avè l'etichettatura propria.Eccu uni pochi di cose chì avete bisognu à piglià in contu.

Dimensione di a scatula: Una scatula chì hè troppu compatta metterà troppu stress nantu à l'articuli di vetru è pò purtà à cracke.Una scatula chì hè troppu grande hà bisognu di riempimentu di vuoti eccessivi.Una scatula chì hè ghjustu a taglia ghjusta averà abbastanza spaziu per u riempimentu di u vacu dopu chì l'articuli di vetru sò messi in.

Etichettatura di scatula: Una scatula chì cuntene vetru o altre articuli di vetru deve esse etichettata currettamente.Una semplice etichetta "Fragile - Maneggiate cù cura" hè abbastanza bona per chì i speditori capiscenu ciò chì hè in a scatula.

10

U vetru di imballaggio hè un compitu attentu.Avete bisognu à esse attentu à quantu beni prutegge e parti delicate.Inoltre, avete bisognu di sapè s'ellu imballate l'articuli in i scatuli troppu stretti o troppu stretti.Sia a scatula hè abbastanza forte è se l'imballaggio hà bisognu d'impermeabilizazione.Ci sò diverse opzioni di riempimentu di vuoti, tippi di scatuli, filmi è nastri dispunibuli per sceglienu secondu i vostri bisogni.


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!