Diversi Tipi di Vetru Aduprati in Packaging

Questa hè una classificazione di vetru per i cuntenituri, chì hè stata aduttata da diverse farmacopea per determinà l'usu più adattatu di vetru basatu nantu à u cuntenutu di i cuntenituri.Ci sò tipi di vetru I, II è III.

Type I - Vetru Borosilicate
U vetru borosilicatu di u tipu I hà a megliu resistenza di scossa termica è una eccellente resistenza chimica.Stu tipu di vetru hè u cuntainer di vetru menu reattivu dispunibule.Stu tipu di vetru offre una durabilità superiore, è resistenza chimica è calore.Hè cumunimenti usatu in l'equipaggiu di laboratoriu chimicu.

U vetru borosilicatu cuntene una grande quantità di oxidu di boru, allumina, alkali è / o ossidi di terra alkalina.Récipient en verre borosilicatéHè assai resistente à l'idrolisi per via di a so cumpusizioni chimica.

U vetru di tipu I pò esse usatu per imballà prudutti acidi, neutri è alkalini.L'acqua per l'iniezione, i prudutti senza buffer, i chimichi, i prudutti sensibili è i prudutti chì necessitanu di disinfezione sò generalmente imballati in vetru borosilicatu di tipu I.U vetru di u tipu I pò esse erosiatu chimicamente in certi cundizioni;dunque, i cuntenituri deve esse sceltu cù cura per l'applicazioni di pH assai bassu è assai altu.

Tipu III - Vetru Soda-Lime
U vetru di tipu III hè un vetru di siliciu chì cuntene ossidi di metalli alkali.U vetru di soda-calce mostra una resistenza chimica moderata è una resistenza moderata à l'idrolisi (acqua).Stu vetru hè prezzu è chimicamente stabile, facendu l'ideale per u riciclamentu perchè u vetru pò esse rimbursatu è rimpiazzatu parechje volte.

Stu tipu di vetru hè cunnisciutu per u so prezzu bassu, a stabilità chimica, un bonu insulamentu elettricu è un prucessu faciule.In cuntrastu à l'altri tipi di vetru, u vetru di soda lime pò esse rinfriscatu quante volte necessariu.Comu tali, hè largamente utilizatu in parechji prudutti di vetru cummerciale cum'è lampadine, vetri di finestra, buttigli è opere d'arti.Nota, però, chì u vetru di sodium-calcium hè suscettibile à cambiamenti bruschi di temperatura è pò rompe.

Tipu IIIimballaggio di vetruhè comunmente usatu in bevande è cibo.

U vetru di tipu III ùn hè micca adattatu per i prudutti di l'autoclave perchè u prucessu di autoclave pò accelerà a reazione di corrosione di u vetru.U prucessu di sterilizazione di u calore seccu ùn hè micca un prublema per i cuntenituri di tipu III.

tipu II -TrattatuVetru Soda-Lime
U vetru di u tipu II hè u vetru di u tipu III chì hè statu trattatu in superficia per aumentà a so stabilità idrolitica da moderatu à altu.U tipu di cuntinuu hè adattatu per preparazioni àciti è neutri.

A diffarenza trà i cuntenituri di vetru di tipu II è di tipu I hè chì u vetru di tipu II hà un puntu di fusione più bassu.Facenu un bonu travagliu di prutezzione di u cuntenutu da l'intemperie.U vetru di u tipu II, in ogni modu, hè più faciule da furmà, ma menu capaci di resistà à e alte temperature.

A diferenza trà u tipu II è u tipu IIIcuntenituri di vetruhè chì l'internu di i cuntenituri di u tipu II hè trattatu cù sulphur.

XuzhouAnt Glass Products Co.,Ltd hè un fornitore prufessiunale in l'industria di vetru di a Cina, travagliendu principarmenti nantu à vari tipi di buttigli di vetru è vasi di vetru.Pudemu ancu offre decorazioni, serigrafia, pittura a spruzzo è altre trasfurmazioni prufonde per cumpiendu servizii "one-stop shop".Xuzhou Ant glass hè una squadra prufessiunale chì hà a capacità di persunalizà l'imballu di vetru in cunfurmità cù i bisogni di i clienti, è offre suluzioni prufessiunali per i clienti per elevà u valore di i so prudutti.A satisfaczione di i clienti, i prudutti d'alta qualità è u serviziu convenientu sò a missione di a nostra cumpagnia.Cridemu chì simu capaci d'aiutà a vostra impresa à cresce continuamente cun noi.

Seguici per più infurmazione

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com/ claus@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022
Chat in ligna WhatsApp!