6 migliori contenitori per mostra a vostra salsa chili fatta in casa

Avete mai pensatu à fà a vostra propria salsa chili per vende o sparte cù a vostra famiglia è amichi?Sì questa hè a prima volta chì fate una tonna di salsa chili in casa, probabilmente vi dumandate quale hè u megliu modu per almacenà è imbottiglia.Allora, chì tipu di buttigli sò megliu per a salsa di chili in casa?Avemu cullatu u megliurécipients en verre de sauce chiliper verificà.

Bottiglia Woozy

I buttigli Woozy, cunnisciuti ancu com'è buttigli di dash, sò una scelta classica per ogni tipu di salsa chili.Sò cusì cumuni in l'imballu di salsa chili chì ancu senza una etichetta, sapete ciò chì ci hè in l'internu.I buttigli Woozy sò ideali per creà una maghjina di marca immediatamente ricunnisciuta è affidabile.

Bottiglia Woozy da 11 once

Una buttiglia di 11 once di salsa chili hè u standard di l'industria.Sè state cunsiderà pruduce salsa di chili in casa cum'è un affari è cercate a megliu opzione di imballaggio per vede i prudutti chì vende, sta dimensione seria una grande scelta.

Bottiglia Woozy da 5 Ounce

U woozy più chjucu di 5 once hè perfettu per quelli chì principianu cù salsa piccante.Sè avete principiatu, u primu batch di buttigli di 5 once chì cumprate hè ideale per sperimentà è amparà tutte e sfumature di u prucessu.

A dimensione più chjuca significa chì pudete pruduce più buttigli in lotti più chjuchi in prima, chì vi permette di entre in l'industria gradualmente.Sò ancu più prezzu, cusì pudete risparmià i costi di imballaggio mentre cuminciate u vostru viaghju di fà a salsa di chili.

Bottiglia Stout

Ubottiglia di salsa chili stouthè simile à a buttiglia di Boston, ma cù un collu più longu è una dimensione più grande.Pudete truvà 8 oz, 12 oz è 16 oz stouts, perchè se ti piace a forma di l'buttiglia di Boston, ma avete bisognu di una buttiglia più grande per a vostra salsa chili, questu hè quellu per voi.

Cumu l'esitatu sopra, a forma tonda rende i buttigli robusti, mentre chì u collu più prominente furnisce più facilità à versà una salsa picante fina.Se queste qualità sò ciò chì cercate in un pacchettu ideale, allora eccu a scelta perfetta per voi.

Mason Jar

Vasetti di vetru Masonsò fantastichi per fà a salsa chili fatta in casa per voi, a vostra famiglia è i vostri amichi.

Mason jars sò soprattuttu utili si avete da fà assai salsa di chili, invece di preparà una piccula quantità in ocasioni.Puderanu cuntene assai salsa à una volta è sò una bella manera di almacenà in modu sicuru a vostra salsa chili!

Mason jars venenu in una varietà di dimensioni, cusì cun elli, pudete truvà quellu chì viaghja megliu per voi.Hè ancu una bona idea di cumprà vasetti in diverse dimensioni per assicurà chì pudete almacenà tutte e vostre salsi chili, è forsi avè uni pochi di dimensioni per sceglie.

Perchè i vasi di Mason sò fatti di vetru, a vostra salsa hè cumplettamente sicura dopu un prucessu simplice di sanitizazione.Sò ancu facilmente reutilizabili, chì hè grande se fate a salsa di chili per usu persunale.

A cuntrariu di l'altri tipi di buttigli chì avemu discututu, u vasu di Mason ùn hè micca cusì cunvene quandu si tratta di aghjunghje salsa à i vostri alimentu.Ùn permette micca di strincà u liquidu, o di versà facilmente, perchè corre u risicu di caccià.

Cù mason jars, avete bisognu di utilizà una cucchiara, chì ùn hè micca assai còmuda.Oltre à questu, ùn ci sò micca svantaghji significativi à sta opzione.

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com / shirley@antpackaging.com / merry@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079

Seguici per più infurmazione


Tempu di post: Jul-12-2023
Chat in ligna WhatsApp!