Chì ghjè u megliu modu per almacenà u vostru meli?

Cunsiglii per a conservazione di u meli

Sè investite in un edulcorante premium cum'è tuttu u meli crudu naturali, investite un pocu di tempu in a prutezzione di u vostru investimentu pari una idea sàvia.Continue à leghje per truvà e temperature, i cuntenituri è i posti adatti per almacenà u vostru deliziosu miele crudu...

Container:

Hè impurtante di guardà u vostru meli in cuntenituri stretti à l'aria: Questu hè impurtante perchè aiuta à prutege u cuntenutu di l'acqua di u meli.Se l'acqua hè permessa di evaporà è l'acqua hè cusì esatta da u meli, si cristallizzarà più rapidamente.Se permette l'acqua per entra in u meli, pudete avè casi di fermentazione.U meli ùn fermenterà micca se u so cuntenutu d'acqua hè sottu à 17,1%.Per u almacenamentu longu di u vostru meli assicuratevi chì hè sigillatucontenitori di miele ermetici.

Per a megliu stabilità di a scaffale guardate in vasi di vetru.Certi cuntenituri di plastica permettenu ancu à u meli di perde u cuntenutu di l'acqua o ponu leech chimichi in u vostru meli.Per u megliu almacenamentu in plastica, utilizate plastica HDPE.I cuntenituri d'acciaio inossidabile sò ancu appruvati per u almacenamentu à longu andà.Evite tutti i metalli chì ùn sò micca in acciaio inox chì a corrosione contaminarà u vostru meli.Avemu 3 tippi di cuntenituri di miele di vetru chì sò perfetti per almacenà u meli.

ergo vasu di miele

1. Vasu di miele in vetru cù tapa metallica

Fattu cù vetru di alta qualità, a forma tonda cilindrica di uVasche à miel Ergo en verrevi darà u vostru pruduttu artighjanu appellu.U disignu simplice di u jar Ergo dà assai spaziu per l'etichettatura mentre permette à i clienti di vede u pruduttu in l'internu.I vasetti Ergo presentanu una finitura profonda è ùn sò micca cumpatibili cù i tappi a vite.Un finitu di lug hè custituitu da parechje creste cuniche pensate per accoppià è richiede solu una volta parziale per sigillà u capu.In più di u meli, sta buttiglia pò ancu cuntene marmellata, salsa è altri alimenti.

2. Vasetti di miele di vetru esagonale

ChjaraVasetti di miele esagonale di vetrusò cuntenituri eleganti à sei lati, perfetti per dà a vostra gelatina, marmellata, caramelle, mustarda o meli un novu aspettu frescu.Questi vasetti di vetru ùn sò micca solu cuntenituri perfetti per l'alimentariu, ma ancu funziona bè per i prudutti di salute è bellezza, cum'è sali di bagnu è perle.Questi vasetti esagonali anu una finitura di lug.Un finitu di lug hè custituitu da parechje creste cuniche pensate per accoppià è richiede solu una volta parziale per sigillà u capu.

vasetti di miele esagonali
vaso di salsa di vetru

3. Pot à salsa di vetru da 12 once

Stu vasu di miele di vetru di salsa cù tappa metallica hè fattu di materie prime di a più alta qualità chì hè sicura è innocua, 100% vetru di qualità alimentaria.Hè assai convenientu è durable per e case di ogni ghjornu, pò esse usatu in lavastoviglie è armari di disinfezione.Questi vasetti di vetru sò perfetti per l'alimentariu di i zitelli, iogurt, marmellata o gelatina, spezie, meli, cusmetichi o candele fatti in casa.Favori di nozze, favore di doccia, favori di festa o altri rigali fatti in casa.Pruvate à riempie cù sali di bagnu, burro di corpu, caramelle, noci, buttoni, perle, lozioni, olii essenziali è cusì.

Temperature :

U meli ùn deve mai esse guardatu à una temperatura di più di 100 gradi (F).U dannu à u meli hè cumulativu, per quessa, hè impurtante per mantene u vostru meli da esse caldu soprattuttu per periodi prolongati di tempu.U dannu hè in riferimentu à u gustu è ancu altri benefici per a salute.

Hè impurtante di mantene a vostra meli da fluttuà in u calore chì i cambiamenti drastici ponu avè un impattu drammaticu nantu à a qualità di u vostru meli.

Sicondu u Cunsigliu di u meli naziunale, a temperatura ottima per u almacenamentu di u meli hè sottu à 50 ° F (10 ° C).A temperatura ideale hè sottu à 32 ° F (0 ° C).Ùn guardate micca u vostru meli vicinu à una fonte di calore.

Locu:

Qualchidunu guardà u so meli in i congelatori, altri in cantina.Sempre chì u vostru meli hè guardatu in cuntenituri ermetici è posti freschi secchi, u vostru meli hà da ottene a massima durata.

Sicondu u Cunsigliu di u meli naziunale, a temperatura ottima per u almacenamentu di u meli hè sottu à 50 ° F (10 ° C).A temperatura ideale hè sottu à 32 ° F (0 ° C).Ùn guardate micca u vostru meli vicinu à una fonte di calore.

Hè impurtante à nutà chì sti linee guida sò per u almacenamentu longu di u meli:

Hè perfetta per almacenà un cuntainer di meli chì si usa à a temperatura di l'ambienti in u vostru armariu o nantu à a to tavula.Sempre chì limitate a capacità di l'acqua per entra in u cuntinuu è u meli ùn hè micca guardatu in un ambiente umitu, u vostru meli deve esse bonu per u tempu chì vi porta à manghjà.

Per usu immediatu, aduprate e seguenti linee guida:

Assicuratevi chì i briciole è i detriti straneri ùn sò micca permessi di stà in u meli mentre u mette.Questi ogetti straneri permettenu à i battìri è u muffa di crescenu chì ùn puderanu micca fà senza a so prisenza.

Assicuratevi chì a tapa hè stretta è chì l'acqua ùn hè micca permessa di entre in u cuntinuu.

Mantene in un vasu di vetru pulitu, se pussibule, per riduce a pussibilità di contaminazione da i sustanzi chimichi presenti in plastica è metalli.

À propositu di ANT Packaging:

ANT Packaging hè un fornitore prufessiunale in l'industria di vetru di a Cina, travagliendu principarmenti in buttigli di vetru alimentari, buttigli di salsa, buttigli di vinu è altri prudutti di vetru cunnessi.Pudemu ancu offre decorazioni, serigrafia, pittura a spruzzo è altre trasfurmazioni prufonde per cumpiendu servizii "one-stop shop".

Sè vo circate vasetti di miele, pudemu suddisfà.È se i vostri disinni di vasetti di miele desiderati ùn sò micca listati, pudete cuntattateci.Ci metteremu in cuntattu cù i vostri bisogni è vi aiuteremu in tuttu u prucessu.Pudete persunalizà a forma, a finitura, u disignu è a capacità di i vasi di miele di vetru.

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: max@antpackaging.com/ cherry@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079


Tempu di Postu: Dec-27-2021
Chat in ligna WhatsApp!