Chì sò e dimensioni è l'usi di i vasi Mason?

Vasetti di muraturavenenu in una varietà di dimensioni, ma a cosa bella di elli hè chì ci sò solu duie dimensioni di bocca.Questu significa chì un vasu Mason à bocca larga di 12 once hà a listessa dimensione di tappa cum'è un vasu Mason à bocca larga di 32 once.In questu articulu, avemu da presentà à e diverse dimensioni è usi di i vasetti Mason, per pudè almacenà megliu i vostri alimenti.

Bocca regulare:

A dimensione di bocca regulare di un vasu di muratore hè a dimensione originale.Semu tutti familiarizati cù a forma di vasetti Mason cù bocche standard, perchè se vulete chì i vostri vasetti Mason anu l'aspettu classicu di coperchi tapered è corpi largu, allora vai cù a bocca standard.U diametru di a dimensione standard di a bocca hè 2,5 inch.

Bocca larga:

Vasetti di muratore a bocca largasò stati introdotti più tardi è sò diventati un favuritu per parechje persone perchè eranu più faciuli di pulizziari cum'è pudete mette tutta a manu per sfracciate megliu.

E persone chì piacenu a cantina tendenu ancu à piace i vasi di Mason à bocca larga perchè hè più faciule per elli à mette l'alimentu in i vasi senza spilling nunda.U diametru di a dimensione di a bocca larga hè di 3 inch.

Vasetti Mason da 4 oz (quarti di pinta):

U vasu Mason di 4 oz hè a dimensione di capacità più chjuca.Puderà cuntene à a mità di una tazza di cibo o liquidu, è per via di a so dimensione compacta, vene solu in una opzione di bocca regulare.A so altezza hè 2 ¼ inch è a so larghezza hè 2 ¾ inch.Spessu chjamatu "vasi di gelatina", sò usati per canti picculi quantità di gelatine dolci è salate.Stu cute size hè perfettu per almacenà mischi di spezie, è rimanenti, o ancu pruvà prughjetti di bricolage cum'è Mason jarring succulents!

4 oz mason jar

Vasetti Mason da 8 once (mezza pinta):

8 oz Mason jar hè dispunibule in l'opzioni regulare è larga, cù una capacità pari à ½ pinta.I vasi regulari di 8 oz misuranu 3 ¾ inch altu è 2 ⅜ inch wide.A versione di bocca larga serà 2 ½ inch altu è 2 ⅞ inch wide à u centru.Questa hè ancu una dimensione populari per marmellate è gelatine.Or, scuzzulate un picculu batch di insalata in un vasu di muratore.Questi picculi bicchieri da mezza pinta sò perfetti per l'usu cum'è bicchieri.È pò ancu esse usatu per fà milkshakes.Questi vasetti sò ancu cumunimenti usati cum'è porta spazzole di denti decorattivi è supporti per tè.

Vasetti Mason da 12 once (3 quarti di pinta):

12 oz Mason jar hè dispunibule in l'opzione di bocca normale.I vasi di bocca regulare di questa dimensione sò 5 ¼ inch altu è 2 ⅜ largu à u centru.Più alti di 8 oz, i vasetti Mason da 12 once sò perfetti per i vegetali "alti" cum'è asparagus o fagioli.Di sicuru, questi sò ancu grandi per almacenà e reste, merchenzie secche, etc.

12 oz mason jar

16 oz (pinta) Mason Jars:

I vasi di muratore da 16 oz venenu in varietà regulare è larga.I vasi di bocca regulare di 16 once sò 5 inch in altu è 2 ¾ inch in larghezza à u puntu mediu.I vasi di bocca larga da 16 once sò 4⅝ inch in altu è 3 inch in larghezza à u puntu mediu.Questi vasetti classici da 16 oz sò literalmente in ogni locu!Sò prubabilmente a dimensione più populari.Sti vasetti sò tipicamente usati per cuntene frutti, ligumi è salotti.Sò ancu ideali per almacenà e cose secche, cum'è fagioli, noci o risu, è per fà rigali fatti in casa.

Vasetti Mason da 24 once (1,5 pinta):

I vasi di muratore da 24 once sò in opzione di bocca larga.Ideale per asparagi in scatola, salsi, sottaceti, zuppe è stufati.

Vasetti Mason da 32 oz (quart):

U vasu di bocca regulare di 32 oz hè 6 ¾ inch in altu è 3 ⅜ inch in larghezza à u puntu mediu.A versione di bocca larga hà una altezza di 6½ inch è una larghezza media di 3 ¼ inch.Questi vasetti sò perfetti per almacenà merchenzie secche acquistate in massa, cum'è farina, pasta, cereali è risu!Questa dimensione hè cumuna in prughjetti DIY.Questa hè una grande dimensione per fà vasi o pitture è per aduprà cum'è organizatore.

Vasetti Mason da 64 oz (mezu gallone):

Il s'agit d'un vase Mason de grande taille qui contient un demi gallon.Di solitu hè dispunibule solu in una versione larga cù una altezza di 9 ⅛ inch è una larghezza di 4 inch in u centru.Stu vasu di taglia hè perfettu per fà bevande in feste cum'è tè ghiacciatu, limonata fresca o alcolu di frutta!

Conclusioni:

In u mondu di a cantina di casa, a scelta di i vasetti di cantina ghjustu hè critica per a priservà efficacemente u gustu di l'alimentu.Ricordate sempre quella pianuraVasetti di vetru Masonsò megliu per l'alimenti di conserve cum'è marmellate, gelatine, salsa, salsi, ripieni di torta è verdura.I vasetti Mason a bocca larga anu aperture più grandi chì facilitanu l'archiviazione è sò ideali per a cunservazione di frutti è ligumi interi.

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com / shirley@antpackaging.com / merry@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079

Seguici per più infurmazione


Tempu di Postu: Set-12-2023
Chat in ligna WhatsApp!