I migliori bicchieri da bere in 2022

Quandu si tratta di vetri, i più sexy - calice, flauti, bicchieri di vinu - parenu avè tutta a gloria.Ma a verità hè, quandu si tratta di beie acqua o sucu, ciò chì avete veramente bisognu di più hè un vetru simplice.Siccomu ci sò tante scelte quì, avemu ristrettu u campu di ghjocu à e 14 migliori opzioni di bevande in avanti.Fighjemu un ochju.

Tuttu u mondu hà bisognu di un bonu set di vetri - sapete, u tipu chì portate per una celebrazione.Stu set dibicchieri di cantina di birraface una di e migliori opzioni per splurge.Queste lattine di vetru ben fatte venenu cù una basa spessa è pesante per una basa solida, perfettamente equilibrata per prevene l'inclinazione, crea un bordu tondo in forma di lattina per prevene sversamenti, mantene u vetru equilibratu è stabile, serve e vostre bevande in questi vetri accattivanti impressionarà. i vostri invitati à a festa.

vetru di cantina di birra

Quessibicchieri di vetrusò ideali per tuttu è tuttu.Sò presentati cù coperchi di bambù è paglia chì li facenu sò perfetti per bevi succhi, limonata, soda, brew brew, latte, etc. U disignu minimu currisponde à tuttu in i vostri vetri è vetri di cucina, cumprese i più culuriti di i posti.

tazze di vetru di latte di birra in massa

Bellu disignu minimalista cù vetru di alta qualità!Quessimanighjà tazzi di vetru masonsò faciuli di portà.Sò ancu presentati cù paglia è tappi di buchi.Sò perfetti per soda, succhi nutritivi pressati à friddu, caffè, latti, iogurtu, ecc. Stu vasu d'acqua vene cun tappi di viti d'aluminiu diffirenti.Hà un manicu per un trasportu faciule.Gestite u vostru propiu cummerciale di bevande ?Questa hè a vostra scelta PERFETTA!Aghjunghjite una etichetta creativa o un pezzu decorativu è pudete cumincià à catturà i cori di i clienti!

logu

XuzhouAnt Glass Products Co.,Ltd hè un fornitore prufessiunale in l'industria di vetru di a China, principarmenti travagliendu in buttigli di vetru, vasi di vetru è altri prudutti di vetru cunnessi.Pudemu ancu offre decorazioni, serigrafia, pittura a spruzzo è altre trasfurmazioni prufonde per cumpiendu servizii "one-stop shop".Xuzhou Ant glass hè una squadra prufessiunale chì hà a capacità di persunalizà l'imballu di vetru in cunfurmità cù i bisogni di i clienti, è offre suluzioni prufessiunali per i clienti per elevà u valore di i so prudutti.A satisfaczione di i clienti, i prudutti d'alta qualità è u serviziu convenientu sò a missione di a nostra cumpagnia.Cridemu chì simu capaci d'aiutà a vostra impresa à cresce continuamente cun noi.

A certificazione internaziunale FDA, SGS, CE appruvata, è i nostri prudutti godenu di una grande popularità in u mercatu mundiale, è sò stati distribuiti in più di 30 paesi è regioni differenti.Sistemi stretti di cuntrollu di qualità è dipartimentu di ispezione assicuranu una qualità perfetta di tutti i nostri prudutti.

cer

Seguici per più infurmazione

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com/ claus@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079


Tempu di post: Jul-13-2022
Chat in ligna WhatsApp!