Cumu guardà u vostru sucu frescu più longu?

U juicing hè un modu fantasticu per aghjunghje nutrienti extra à a vostra dieta, Bere succhi appena estratti immediatamente hè u megliu modu per uttene u pienu benefici di u sucu.Ma u juicing ogni ghjornu pò esse un prucessu di tempu è disordinatu, assai persone simpricimenti ùn anu micca u tempu di fà u so propiu sucu parechje volte à ghjornu.
Se truvate necessariu di guardà i succhi, allora hè impurtante sapè cumu guardà u zuccu bè per aiutà à mantene a so freschezza.

Chì duvete cunsiderà?

I vostri contenitori di succhi

Ui migliori contenitori di succhisò buttigli di vetru è vasi è deve esse ermeticu.I buttigli o vasetti di plastica ùn sò micca completamente ermetici è cuntenenu sustanzi chimichi chì ponu esse dannusu per a vostra salute.Mentre i cuntenituri di plastica ùn si rompenu micca facilmente, sò ligeri è sò più prezzu dicontenitori di succhi di vetru, Sti comodità sò minori cumparatu cù i sustanzi chimichi è e tossine chì pò fughje in u vostru sucu.È i cuntenituri di plastica ùn sò micca completamente ermetici, chì acceleranu u prucessu di oxidazione di i vostri zucchi.Juicing deve esse una pratica sana, micca qualcosa chì vi pò avvelenà.Hè veramente scunfitta u scopu di juicing.Allora avemu cullatu parechji cuntenituri di vetru chì sò perfetti per almacenà i succhi.

Siate preparatu
Hè l'ideale per avè tuttu prontu prima di cumincià à sbuccà.Refrigerate u vostru juicer è juicing dopu pò allargà u chilometru di u vostru sucu.Questu mantene à una temperatura chì impedisce a crescita bacteriana.E pianificate quantu succhi avete bisognu in trè ghjorni, perchè questu hè u massimu di tempu chì pudete almacenà.Questu eviterà a superproduzione.

Eliminate a polpa
Quandu avete finitu di zuccaru, pour u zuccaru in una buttiglia di vetru o un vasu u più vicinu à a cima pussibule.Filtrà a polpa per impedisce a cellulosa restante in u zuccaru da marrone.

Riempimentu è Sigillatura
Aduprate una buttiglia di vetru o un vasu per riempie.Riempite a buttiglia o u vasu finu à a cima.L'ughjettu hè di lascià u minimu spaziu pussibule trà u sucu è a cima di a buttiglia è u vasu, furzendu cusì l'aria fora di u vasu.

L'etichettatura è u almacenamentu
Etichettate u cuntinuu cù u cuntenutu di u zuccu è a data chì hè stata fatta.Questu hè sopratuttu utile quandu creanu diversi mischi.

Ùn congelate u vostru juice
Refrigerate u vostru sucu abbastanza per maximizà a vita di u vostru sucu.Ùn ricumandemu micca veramente a congelazione, perchè pò arruvinà u gustu di i succhi.

XuzhouAnt Glass Products Co.,Ltd hè un fornitore prufessiunale in l'industria di vetru di a Cina, travagliendu principarmenti nantu à vari tipi di buttigli di vetru è vasi di vetru.Pudemu ancu offre decorazioni, serigrafia, pittura a spruzzo è altre trasfurmazioni prufonde per cumpiendu servizii "one-stop shop".Xuzhou Ant glass hè una squadra prufessiunale chì hà a capacità di persunalizà l'imballu di vetru in cunfurmità cù i bisogni di i clienti, è offre suluzioni prufessiunali per i clienti per elevà u valore di i so prudutti.A satisfaczione di i clienti, i prudutti d'alta qualità è u serviziu convenientu sò a missione di a nostra cumpagnia.Cridemu chì simu capaci d'aiutà a vostra impresa à cresce continuamente cun noi.

Seguici per più infurmazione

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com/ claus@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079


Tempu di Postu: Set-06-2022
Chat in ligna WhatsApp!