Cume imbottigliare un caffè freddo?

Sè vo site un veru amante di u caffè caldu, u mesi di l'estiu pò esse veramente duru.A suluzione ?Passa à u caffè friddu per pudè sempre gode di a vostra tazza di joe ogni ghjornu.Sè avete pensatu à preparà in batch o pensa à sparte cù l'amichi, eccu alcune idee chì pudete truvà utile.Leghjite per qualchì infurmazione utile nantu à a birra fredda è cumu imbottigliallu.

Eccu alcuni suggerimenti nantu à cumu serve u caffè friddu.

A conservazione in buttigli di plastica

I buttigli di plastica sò più prezzu di i buttigli di vetru è sò menu prubabile di rompe.Tuttavia, sò fatti di certi sustanzi chimichi chì ponu aumentà a probabilità di lixiviazione o estrazione di certi nutrienti.U plasticu pò ancu influenzà u gustu di u caffè di cold brew perchè cuntene un liner acetale è perchè hè più permeable à l'anidride carbonica cà i buttigli di vetru, cusì pò influenzà a freschezza di u caffè freddo.

Immagazzinamentu inbuttigli di vetru

A cuntrariu di i buttigli di plastica,bottiglie di vetru di birra freddasò fragili è più caru.Ma sò più adattati per l'imbottigliamentu di u caffè friddu perchè ùn cuntenenu micca ftalati, policarbonati è chimichi cum'è BPA o BPA chì ponu causà lixiviazione.Sti buttigli ùn anu micca affettatu ancu u sapori di l'infusione fridda è sò più sani per aduprà quandu si mantene a freccia fredda in a frigorifera.

In cunfrontu cù i buttigli di plastica, i buttigli di vetru mantenenu a birra fredda più fresca per più longu è mantenenu un gustu più frescu di a birra fredda.Ci hè una varietà di tipi chì pudete aduprà per almacenà i cuncentrati di cold brew, è questu include i picculiMason jars cù tapa.I buttigli di vetru cù tapa sò ancu ideali.I buttigli cù un tela di cuttuni grossu per copre a cima sò ancu boni scelte chì u tela di cuttuni grossu pò ancu agisce cum'è un filtru.Assicurà u tela di cuttuni grossu cù una manu di gomma per ùn esce micca.

Cumu fà un caffè friddu?

Macinate i grani di caffè secondu u rapportu di cold brew.
Avete bisognu di macinà i grani di caffè à una macina grossa è secondu u rapportu di cold brew previstu.

Aghjunghjite a farina.
Pone a terra di cafè in un vasu d'acqua grande è pour in acqua fridda o a temperatura di l'ambienti.Agite per unu à dui minuti finu à chì i terreni sò cumpletamente mischiati.Questu permette à i grani di cafè per assorbe l'acqua, chì hè ciò chì altri chjamanu fioritura di caffè.

Lasciate chì a mistura si mette.
Lasciate a mistura in 12 à 24 ore, ma questu dipende da quantu forte vulete chì u vostru caffè sia.Quantu più stende, più forte sarà u caffè.Assicuratevi di ùn aghjustà micca troppu longu per evità a crescita di muffa.

Filtrà a mistura di cold brew.
Pone un colino o un tamitu custituitu cù un pappu di cuttuni grossu nantu à una grande ciotola o un altru vasu.Allora, struisce a mistura di extracte friddu per caccià ogni particella chjuca.

Mantene u cuncentratu di extracte friddu in a frigorifera.

U cold brew pò arruinà, cusì assicuratevi di almacenà in a frigorifera.Si mantene in a frigorifera per 7 à 14 ghjorni, preferibile micca più di una settimana si pensa à aghjunghje toppings à u batch.

L'espresso di cold brew pò esse usatu per fà un caffè ghiacciatu o caldu, sodas di cold brew, cocktails cold brew è cocktails cold brew.

Cunclusioni

In tempu caldu, u caffè friddu hè a vostra tazza di cafè rinfrescante.Pudete avè una tazza convenientemente in viaghju o mentre viaghja.I caffè friddi sò generalmente imbottigliati in plastica obuttigli di vetru.In ogni casu, l'ultime hè u modu preferibile di buttiglia di birra fridda perchè ùn anu micca affettatu u gustu di a cerveza è sò più sani perchè ùn cuntenenu micca chimichi cum'è BPA.

Nantu à noi

1 fabbrica

XuzhouAnt Glass Products Co.,Ltd hè un fornitore prufessiunale in l'industria di vetru di a Cina, travagliendu principarmenti nantu à vari tipi di buttigli di vetru è vasi di vetru.Pudemu ancu offre decorazioni, serigrafia, pittura a spruzzo è altre trasfurmazioni prufonde per cumpiendu servizii "one-stop shop".Xuzhou Ant glass hè una squadra prufessiunale chì hà a capacità di persunalizà l'imballu di vetru in cunfurmità cù i bisogni di i clienti, è offre suluzioni prufessiunali per i clienti per elevà u valore di i so prudutti.A satisfaczione di i clienti, i prudutti d'alta qualità è u serviziu convenientu sò a missione di a nostra cumpagnia.Cridemu chì simu capaci d'aiutà a vostra impresa à cresce continuamente cun noi.

squadra

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com / shirley@antpackaging.com / merry@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079

Seguici per più infurmazione


Tempu di Postu: Apr-10-2023
Chat in ligna WhatsApp!