Vasetti di vetru: micca sempre per u almacenamentu!Certi usi inaspettati di vasi di vetru vacanti!

Avete mai trovu cun unvasu di vetru viotulasciatu da un trattatu chì qualcunu hà lasciatu in casa, è ùn sapete micca a prima cosait? Vetrui vasetti sò fantastichi per a casaalmacenàè priservà, ma ci sò centinaie, se micca millaie, d'altri usi di sti vasi di vetru chjaru!

I vasi di vetru sò un modu simplice ma bellu per purtà bellezza è praticità in a vostra casa è fora.Iddi'Hè un modu economicu per aumentà u almacenamentu in a vostra casa, aghjunghje un talentu à un avvenimentu speciale, o custruisce qualcosa unicu è bellu.Iddi'sò ancu adattabili, cusì pudete aduprà in ogni parte di a vostra casa!

I seguenti sò l'usi più cumuni di vasi di vetru.Sò usati per almacenà spezie, sali, snacks, cereali, meli è più.

Eccu uni pochi di idee di diversi usi pervetruvasetti.

Riempite o imbulighjate vechji vetru di vetru cù luci di stringa LED hè un metudu unicu per riutilizà.Questu hè ancu una fantastica idea di decorazione di festa o festa.Fate un passu più in là appendu meticulosamente una mansa di elli in tutta a vostra casa.

1
2

Coperta i vostri luminari attuali cù vasi di vetru.Misura a dimensione di a luce è sceglite a dimensione di l'apertura di u vasu adattatu.I vasi di vetru tintatu o dipinti ponu ancu esse aduprati per fà candelabri stupendenti è display di illuminazione inusual.I kits di luce sò ancu dispunibili, chì ponu esse aduprati per fà una nova luce cumminendu cù vasi di vetru di forma strana.

3
4

Riempite un vasu cù decoru per currisponde à a vostra cucina / sala di pranzu è mette in u centru di a tavula.Or, aduprate u vasu cum'è un vasu è portanu fiori freschi per a tavula.

5
6

Simile à u centru di a tavola, aduprate i vasi cum'è decoru in a cucina.Avemu uni pochi vasetti nantu à a cima di i nostri armari.A nostra cucina hà un tema di vinu cusì aghju uni pochi di vasi vacanti nantu à l'armarii.Puderete ancu aduprà per i tappi di sugheru o truvà qualchi utensili di cucina vintage per decorate.

Fate una lanterna di strada mettendu uni pochi centimetri di sabbia / petra in u fondu di u vasu di Mason, è poi nidificate una candela di tè in a sabbia / petra.

7
8

Cullate parechji vasetti di cibo per i zitelli è creanu un splendidu "candelabro" all'aperto di sorta cù una corda di juta legata.

9
10

Amamu l'idee artighjanali di vasetti di vetru!Ci hè tante cose chì pudemu fà cù vasi di vetru viotu chjaru!Di tutte e forme è dimensioni.Eccu alcuni di i nostri idee creativi preferiti per utilizà vasi di vetru per creà decorazioni di casa, rigali è cose funziunali per a nostra casa è u giardinu.


Tempu di post: 30-Sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!