9 Modi di Utilizà i Vasetti Mason in a Cucina

Cum'è una casalinga chì piace à priservà l'alimentu, avete mai chjappu à dumandassi nantu à e manere di utilizàvasi di mason di vetruin cucina ?Qualcosa chì ùn implica micca a canning?Sè vo site una vera ragazza di campagna in u core, probabilmente avete digià uni pochi di trucchi di "vasu" in a manica!È quì sò 9 idee chì sparghjeranu i succhi creativi per voi.

vasi di mason di vetru

1. Vasetti per a fermentazione di ligumi

 

Mentre pudete cumprà cuntenituri per a fermentazione di ligumi, i vasi di mason di vetru cumminati cù una tapa di canning è una banda facenu cuntenituri di fermentazione eccellenti.Tuttu ciò chì duvete fà hè rompe u sigillo ogni ghjornu per liberà u CO² è i vostri veggies fermenteranu à a perfezione in pocu tempu.

vaso di salsa di vetru

2. Store Your Homemade Jams & Sauce

 

Avete mai fattu marmellate è salsi in a vostra propria cucina prima?Se no, vi insegnu cumu quì.I marmellate è i salsi sò belli in un vasu di muratore.

3. Mantene Miele o Zuccheru

 

I vasetti di Mason facenu eccellenti supporti per u meli è u zuccheru.Mantene u vostru "stockpile" in un vasu più grande è postu più chjucu,vasi di muratore a bocca largadi ognunu à a tavola di a sala di pranzu cum'è parte di u vostru centru.

4. Store Herbs and Spices in Small Jars

 

Se vulete mantene erbe è spezie vicinu à a stufa di a cucina, ma ancu vulete priservà a so freschezza, guardate in questi chjuchi.Vasetti di vetro da 240 ml.L'aghjunzione di una nova tapa di canning è di una banda metallica impediscenu u flussu di l'aria è aiutanu à mantene i sapori più longu.

5. Vasetti cum'è bicchieri

 

Perchè i vasi di conserve sò duru, facenu eccellenti bicchieri chì ùn si sgrananu nè si rompenu facilmente.

mason jars cù tapa

6. Guardà i vostri Fagioli, Grani, Rice è Oatmeal in Vasi

Vasti di vetru grande facenu cuntenituri d'almacenamiento eccellenti per l'articuli sopra.Mentre a maiò parte di noi ci piace à mantene i nostri sacchetti di manciari ingrossi in un locu inconspicuu, ci piace sempre avè un fornimentu decentu di merchenzie secche à portata.Indipendentemente da se mostrate i vostri vasetti di merchenzie secche in cucina o tenete in un armadiu, i vasetti di vetru facenu eccellenti contenitori di almacenamento a prova di mouse è bug.

7. Store Your Noci secchi & Fruit in un mason Jar

I vasi di Mason facenu cuntenituri d'almacenamiento eccellenti per frutti secchi, noci è sementi.Sia chì tenete questi articuli nantu à a scaffale di a despensa o li mette in u congelatore per mantene e cose fresche per più tempu, i vasi di muratore cù tapa sò una scelta eccellente.

8. Mantene u vostru tè è caffè

I vasetti facenu abbastanza picculi supporti per tè è caffè.Ùn importa micca s'ellu si usa cafè in grani interi o cafè macinatu, s'ellu si usa tè in foglia o preferite sacchetti di tè.L'almacenamentu di qualcosa sopra in vasi dà a vostra cucina una atmosfera accogliente, cum'è casa.È una volta, i vasi cù boni tappi mantene e cose fresche più longu.

9. Un Vasu di fiori Mason Jar

Avete mai trovu un vasu corto?Mason jars (in particulare i vechji, grossi) facenu vasi di fiori eccellenti.Cù a so basa larga, ùn hè micca piacevule à vultà è i dui accoppiati inseme (fiori è vasu di muratore) aghjunghjenu un veru incantu di paese à a vostra cucina!

logu

XuzhouAnt Glass Products Co.,Ltd hè un fornitore prufessiunale in l'industria di vetru di a Cina, principarmenti travagliendu in buttigli di vetru alimentari, buttigli di salsa, buttigli d'alcool di vetru, è altri prudutti di vetru cunnessi.Pudemu ancu offre decorazioni, serigrafia, pittura a spruzzo è altre trasfurmazioni prufonde per cumpiendu servizii "one-stop shop".Xuzhou Ant glass hè una squadra prufessiunale chì hà a capacità di persunalizà l'imballu di vetru in cunfurmità cù i bisogni di i clienti, è offre suluzioni prufessiunali per i clienti per elevà u valore di i so prudutti.A satisfaczione di i clienti, i prudutti d'alta qualità è u serviziu convenientu sò a missione di a nostra cumpagnia.Cridemu chì simu capaci d'aiutà a vostra impresa à cresce continuamente cun noi.

Seguici per più infurmazione

Sè site interessatu à i nostri prudutti, sentite liberu di fàcuntatta ci:

Email: rachel@antpackaging.com/ sandy@antpackaging.com/ claus@antpackaging.com

Tel: 86-15190696079


Tempu di post: 24-Jan-2022
Chat in ligna WhatsApp!