8 Modi per urganizà a vostra cucina cù vasi di vetru

Vasetti di conservazione di vetruanu fattu una longa strada da e so umili origini di conserve, è ùn hè micca difficiule di vede perchè.Questi cuntenituri di vetru, chì venenu in una varietà di dimensioni (è ancu culori, s'ellu hè a vostra cosa), sò solu intrinsecamente utili.In fatti, sè vo avete una cucina chì hà bisognu di qualchì urganizazione, ponu esse u vostru megliu amicu.

Eccu ottu manere chì pudete appughjà nantu à questi staples di casa per mantene a vostra cucina in ordine.

1.Vasu di vetru di spezie

Tutte e vostre spezie cascanu fora di l'armadiu quandu apre a porta?Ùn pudete mai truvà a vostra sumente d'api perchè u cumin cuntinueghja à invadisce u vostru spaziu?Sò culpèvule cum'è accusatu nantu à i dui cunti.I mini vasetti di vetru di spezie, allineati in un cassetto, sò un modu geniale di mantene e spezie visibili è pronte per quella nova ricetta chì vulete pruvà.

2. Preparazione alimentaria

E ricette d'insalata in un jar sò in tuttu Pinterest, è per una bona ragione - sò un modu faciule è efficae per imballà un pranzu - mavasetti di conservazione di vetrusò ancu boni per a preparazione di l'alimentariu.Tagliate l'insalata è l'altri verdi quandu ghjunghje in casa da u mercatu, è stanu pronti per l'insalate tutta a settimana in a frigorifera.Inoltre, pruvate à mantene l'ingredienti digià preparati in un vasu di vetru è tirate fora di u frigoriferu quandu hè u tempu di coccia.

3. Urganizatori di merchenzie secche

I scatuli di cartone è i sacchetti di plastica sò disordinati è ponu permette à i pesti di entre in a vostra farina, cereali è snacks.Vasetti di conservazione in vetru cù tappu di pinzamantene tutte e merchenzie secche fresche è pronte per l'usu, è a so dimensione uniformi significa chì si mettenu bè.

contenitori di cereali di vetru
contenitori di cereali di vetru
barattolo di conservazione di cucina in vetru trasparente

4.Cupcake Organizer

I liners di muffin-tin di carta tendenu à vola in tuttu u locu, è ùn li pudete mai vede in quelli contenitori di plastica.Impilali tutti in un vasetto Mason è seranu u sognu di un panettiere - sempre à portata.

5. Utensile Wrangler

L'utensili in un cassone pò esse disorganizatu, è qualchì volta ùn pudete micca ancu avè apertu u casgiu (hè sempre u mo apriscattu chì hè u culprit).Un trio suspendu di vasi di muratore pò mantene l'utensili à una distanza di un bracciu da a mossa o scooping.

6. Noci secchi & Fruit

Vasetti di vetru sigillatifate eccellenti cuntenituri di almacenamento per frutti secchi, noci è sementi.Sia chì tenete questi articuli nantu à a scaffale di a despensa o li mette in u congelatore per mantene e cose fresche per più tempu, i vasi di muratore cù tapa sò una scelta eccellente.

7.Holding Honey or Jam

I vasi di vetru facenu ottimi detentori per u meli è a marmellata.Mantene u vostru "stockpile" in un vasu più grande è mette i vasetti di bocca più chjuchi è largu di ognunu à a tavula di a sala di pranzu cum'è parte di u vostru centru.

8.Hold Your Tea and Coffee in Jars
I vasetti facenu abbastanza picculi supporti per tè è caffè.Ùn importa micca s'ellu si usa cafè in grani interi o cafè macinatu, s'ellu si usa tè in foglia o preferite sacchetti di tè.

vasetto di vetru per l'alimentariu
vasetto di vetru per l'alimentariu
vasetto di vetru per l'alimentariu

L'almacenamentu di qualcosa sopra in vasi dà a vostra cucina una atmosfera accogliente, cum'è casa.È una volta, i vasi cù boni tappi mantene e cose fresche più longu.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!